FranzJosef Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sliter veldig med min SE w800i mobil som lager egne mapper av låtene. Når jeg forsøker å legge inn via windows explorer får jeg bare feilmelding når jeg skal spille av sangene. Dette gjør mp3-funksjonen på mobilen min helt ubrukelig. Så...skal nå kjøpe en mp3-spiller i julegave. Og har da lært første bud, ingen overstyring av mapper! Såvidt jeg forstår har ihvertfall Sandisk Sansa denne ulempen, regner da med de har det på alle? Hva med Samsung sine? Creative? Ipod? Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sliter veldig med min SE w800i mobil som lager egne mapper av låtene. Når jeg forsøker å legge inn via windows explorer får jeg bare feilmelding når jeg skal spille av sangene. Dette gjør mp3-funksjonen på mobilen min helt ubrukelig. Så...skal nå kjøpe en mp3-spiller i julegave. Og har da lært første bud, ingen overstyring av mapper! Såvidt jeg forstår har ihvertfall Sandisk Sansa denne ulempen, regner da med de har det på alle? Hva med Samsung sine? Creative? Ipod? 7430100[/snapback] iAudio X5 allows one to use folders to organize your music files. Creative and iPod both use tags for sorting, though Creative is much less "creative" with mp3 and don't rename them like iPod does. OTOH, if your mp3 files are properly tagged, it's no big deal when the player *does* sort them accordingly, could quite an advantage even. My solution is to make playlists to suit every occasion. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Så man må betale overpris for å få forenklet systemet, ironisk... Hva med de enkle Euroline-spillerne? De er vel så enkle at de ikke har noe sånt tullete system? Man må altså få dårlig lyd for å få et system som er til å leve med? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 På min IAudio F2 bruker jeg kun mapper for å organisere sangene, meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå