Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg søkte gjennom bildemappen, og fant ut at jeg hadde de fleste gamle avatarene fortsatt liggende, og det var en smule nostalgisk. Originalen til denne tråden finner du her, men den er 3 år gammel og de fleste linkene funker ikke. Jeg fant ikke mindre enn 35 tidligere brukte avatarer, fordelt på omtrent 3 år her på forumet. De er, fra venstre til høyre: HAL9000 fra filmen 2001: A Space Odyssey, Jack fra A Nightmare before Christmas, A Band Apart-logoen til Quentin Tarantino), en poster av Jim Carrey fra Eternal Sunshine of the Spotless Mind, vokalisten i Barenaked Ladies (Steven Page), Alex deLarge fra A Clockwork Orange, Lenny Bruce, Crispin Glover, The Creature from the Black Lagoon, Døden fra Ingmar Bergmans Det Sjuende Innseglet, James Dean fra Giant, TG06-avataren, Kevin fra Sin City, James Dean igjen, Mitch Hedberg, Oldboy, Jule-Oldboy, James Dean fra Giant igjen, en redigert versjon av dette bildet, Hartigan fra Sin City x 4, standoff i Reservoir Dogs, James Dean, V for Vendetta, Trainspotting, denne situasjonen og til slutt en meget koselig verson av Hartigan, pyntet og klar for jul. Endret 6. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er det de avatarene du har brukt gjennom tidene? Jeg har brukt en jeg. Den jeg har nå Men har ikke vært her så lenge, da Endret 5. desember 2006 av WhiteDragon Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Mine (i kronologisk rekkefølge): Husker ikke om jeg hadde noe før det - begynner å bli noen år siden. Edit: Kan forresten hende at jeg brukte Hitler-avataren uten nisselue en liten stund. Endret 5. desember 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fant ikke Goebbels-originalen:( Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har vært en liten del. Fint flashback. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Noen få av de hundre jeg har hatt Endret 5. desember 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Desse er de jeg har brukt her på forumet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (Ja jeg har hatt en avatar før denne, i en tre ukers periode i 04, men den har jeg dessverre ikke tilgang til for øyeblikket.) Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Her er nokre av dei eg har hatt i min tid på forumet. Endret 5. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Tror jeg har mista en del avatarer etter at data'n har kjæsja osv, men tok de jeg fant. Endret 5. desember 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Savner din gamle med Jim Carrey Tomat Ulf. Det var en av de bedre avatarene jeg har sett. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Savner din gamle med Jim Carrey Tomat Ulf. Det var en av de bedre avatarene jeg har sett. 7430768[/snapback] Enig =( Bruk heller den med en nisselue Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Savner din gamle med Jim Carrey Tomat Ulf. Det var en av de bedre avatarene jeg har sett. 7430768[/snapback] Enig =( Bruk heller den med en nisselue 7430828[/snapback] Takk begge to, men har ikke lyst til å "ødelegge" den med en nisselue. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Savner din gamle med Jim Carrey Tomat Ulf. Det var en av de bedre avatarene jeg har sett. 7430768[/snapback] Enig =( Bruk heller den med en nisselue 7430828[/snapback] Takk begge to, men har ikke lyst til å "ødelegge" den med en nisselue. 7430913[/snapback] Bruke den uten nisselue da. Vil ha den tilbake. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har hatt en del, og har garantert ikke fått med alle heller men her er i iallefall noen: Er en del som er utrolig bra og som jeg savner litt :\ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes du skal gå tilbake til denne igjen b-real... mye tøffere enn den du har nå Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mellom disse hadde jeg en Ocean's Eleven-avatar, men den fant jeg ikke... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Før denne jeg har nå(Herre det er lenge siden) hadde jeg en som var basert på samme ide, bare at den rett og slett var dårligere. Utenom det så har jeg hatt denne i alle år jeg har vært her. Den er jeg rimelig fornøyd med og. Folk som skifter avatar hele tiden er forøvrig noe av det mest irriterende jeg vet om her. Avatarer er for å identifiserer deg, hvis dere stadigvekk skifter dem så forsvinner poenget. Finn en god avatar and stick to it. EDIT: All heder og ære til dere som har en avatar og ikke forandrer den hele tiden. Endret 6. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Here we go, tror disse er kronologisk: Så juleavataren som jeg burde bytte til snart: Edit: ok, dette ble en salig miks - slettes ikke kronologisk. Endret 6. desember 2006 av Tiamin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå