Gå til innhold

Vil du spille Halo 3 til våren? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det siste spørsmålet er dårlig formulert, mener dere producer eller director?

begge kan jo sies "å produsere" filmen..

7440306[/snapback]

Vi er ute etter akkurat det det står i spørsmålet: Produsent. Flere hint vil jeg helst ikke gi, da det ødelegger for de som har funnet ut av det på egenhånd :-)

Lenke til kommentar
Derfor skulle dere hatt vanskeligere spørsmål som ikke kan googles :p

7431289[/snapback]

Vel, i løpet av de første fem timene konkurransen har ligget ute har kun 18% svart korrekt. Så det virker med andre ord mer enn vanskelig nok for de fleste ;-)

7432611[/snapback]

Det har nok mye å gjøre med at det øverste spørsmålet fort kan leses som hva har med halo wars å gjøre? Altså at man hopper over "ikke" :).

Lenke til kommentar
Det har nok mye å gjøre med at det øverste spørsmålet fort kan leses som hva har med halo wars å gjøre? Altså at man hopper over "ikke" :).

7444233[/snapback]

Har hendt en gang hittil i en av kalender-konkuransene hw-nettverket holder. Ble litt skuffet da.

Men jeg lærte at man skal lese spørsmålene skikkelig før man sender inn svar. Tro jeg gjorde dette nå *håpe*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Errr, jeg presterte å trykke feil, og avga feil svar på det siste spørsmålet. Er det mulig å endre / sende inn på nytt?  :(

7454208[/snapback]

Nei, da kan jo alle gjøre det da.

Lenke til kommentar
Errr, jeg presterte å trykke feil, og avga feil svar på det siste spørsmålet. Er det mulig å endre / sende inn på nytt?  :(

7454208[/snapback]

Vi får inn tusenvis av svar på våre konkurranser, og har dessverre ikke kapasitet til å rette opp slike feil. Det er nettopp derfor vi gir dere en ekstra mulighet til å se over svarene deres før de sendes inn.

Lenke til kommentar

Øyvind:

Det er jo ikke sånn at det har blitt lagt ut noen "rette svar" eller noe. Jeg så feilen med en gang jeg hadde sendt inn, og fortalte om det med en gang. Er jævlig kjipt å kunne svaret, men miste muligheten pga. trykkefeil.

Endret av Dodocar
Lenke til kommentar
Nå ser det ut som det blir ein public beta : http://halo3.com

Så ser ikkje heilt grunnen til konkuransen lenger egentlig :(

7494487[/snapback]

Da må du lese litt nøyere. Hentet fra teksten under overskriften "European Gamers":

"Europe will soon have the chance to secure their place on the Halo 3 multiplayer beta, scheduled to start next spring. Keep an eye on your local Xbox community site for more details."

Altså, i dette tilfelle, Gamer.no :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Hvor sender man "bribes"? ;)

7479487[/snapback]

Trykker på gifzx9.gif-knappeni TST sin profil.

7479749[/snapback]

uæææ, jeg finner den ikke ;)

jeg lurer også på når vi får vite resultatet, aller helst før juleferien er over, jeg hadde likt litt halo3 i romjula...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...