Gå til innhold

Ny mobil til mamma

CammiZ

Anbefalte innlegg

Hun er bare vant med Nokia så jeg har sett på 6101/6103, men ser at SE Z530i koster omtrent det samme.

Hvilken bør jeg velge?

Det viktigste er god batterilevetid. Også greit om det er en god skjern og ordentlige taster som ikke knirker.

Men det blir kanskje vanskelig å gå fra Nokia til SE? Med tanke på å skrive SMS. Hun er ikke særlig teknisk av seg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun er bare vant med Nokia så jeg har sett på 6101/6103, men ser at SE Z530i koster omtrent det samme.

Hvilken bør jeg velge?

Det viktigste er god batterilevetid. Også greit om det er en god skjern og ordentlige taster som ikke knirker.

Men det blir kanskje vanskelig å gå fra Nokia til SE? Med tanke på å skrive SMS. Hun er ikke særlig teknisk av seg :p

7429793[/snapback]

er ikke så veldig gode knaper på SE Z530i,jeg syntes vell helst du brude godt for 6103(tanten min har en sånn) det er noe gumigreier på knappene så de er gode å trykke på, å ellers har den vell det du trenger på en mobil, ikke mp3 men er vell ikke det mest aktuele?

Lenke til kommentar
Nei det eneste hun bruker den til er å ringe og sende SMS. Men har lest i flere tester at 6101/6103 har så dårlig batteri? Hun har en gammel nokia fra før som hun må lade hver dag. Hun syns det er veldig irriterende.

7429874[/snapback]

hmm sorry vet ikke så veldig mye om det, mamma har en 6101 vil tro det går 3-4dager mellom vær gang hun ladere den :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...