CammiZ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hun er bare vant med Nokia så jeg har sett på 6101/6103, men ser at SE Z530i koster omtrent det samme. Hvilken bør jeg velge? Det viktigste er god batterilevetid. Også greit om det er en god skjern og ordentlige taster som ikke knirker. Men det blir kanskje vanskelig å gå fra Nokia til SE? Med tanke på å skrive SMS. Hun er ikke særlig teknisk av seg Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hun er bare vant med Nokia så jeg har sett på 6101/6103, men ser at SE Z530i koster omtrent det samme. Hvilken bør jeg velge? Det viktigste er god batterilevetid. Også greit om det er en god skjern og ordentlige taster som ikke knirker. Men det blir kanskje vanskelig å gå fra Nokia til SE? Med tanke på å skrive SMS. Hun er ikke særlig teknisk av seg 7429793[/snapback] er ikke så veldig gode knaper på SE Z530i,jeg syntes vell helst du brude godt for 6103(tanten min har en sånn) det er noe gumigreier på knappene så de er gode å trykke på, å ellers har den vell det du trenger på en mobil, ikke mp3 men er vell ikke det mest aktuele? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Nei det eneste hun bruker den til er å ringe og sende SMS. Men har lest i flere tester at 6101/6103 har så dårlig batteri? Hun har en gammel nokia fra før som hun må lade hver dag. Hun syns det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei det eneste hun bruker den til er å ringe og sende SMS. Men har lest i flere tester at 6101/6103 har så dårlig batteri? Hun har en gammel nokia fra før som hun må lade hver dag. Hun syns det er veldig irriterende. 7429874[/snapback] hmm sorry vet ikke så veldig mye om det, mamma har en 6101 vil tro det går 3-4dager mellom vær gang hun ladere den Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Åja, det hørtes jo greit ut. Er det noen forskjell på 6101 og 6103 bortsett fra bluetooth? Lenke til kommentar
I:H Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 6103 har 0.2 mb mindre minne ellers...kun det med bluetooth og endringer i design av overflate og taster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå