Venerable Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvilke filmer har mening bak volden hvis Hostel ikke har? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvilke filmer har mening bak volden hvis Hostel ikke har? 7488592[/snapback] hva mente du der? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Wooho sa at volden i Hostel ikke har noe mening bak seg. Så jeg lurer bare på hvilke filmer som har mening bak volden. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hm jeg tenkte på de torturscenene da, som egentlig var veldig drøye. Men så er jeg veldig sær og liker ikke å se mennesker lide fastbundet til en stol mens en annen bårrer kroppen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 At folk faktisk får støtte til å lage slike filmer, var egentlig ikke interesert i å se HOSTEL men da kompisene mine fyrte filmen på en fredagskveld hadde jeg ikke noe valg. Var ikke det sykeste jeg hadde sett langt i fra, men det var ikke noe mening bak volden i det hele tatt. 7486987[/snapback] Det er nok mening bak volden du. Denne filmen er ikke bare laget for å underholde. (Ikke at jeg mener at den er alt for dyp). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva er meningsfull vold? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva er meningsfull vold? 7495900[/snapback] Vold som får deg til å tenke eller har en undertone (står opp mot andre ting). Det burde vel du vite..? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hva er meningsfull vold? 7495900[/snapback] Vold som får deg til å tenke eller har en undertone (står opp mot andre ting). Det burde vel du vite..? 7495927[/snapback] var det frekt ment mot Cun? masse vold som får meg til å tenke, mobbing f.eks da tenker jeg hva er galt med mobberen, han/hun kan ikke ha det godt Edit:retta opp litt feil Endret 14. desember 2006 av Narkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå