Gå til innhold

Hostel filmen 20 år!


Sewero

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg synes faktisk at filmen er over middels. Stemningen er god og historien er heller ikke så dum. Jeg synes også at Eli gjør en ganske god jobb med karakterene. Var det noen andre enn meg som lurte på om det kunne ligge en "usikker-på-sin-egen-legning"-historie på skuldrene til karakteren Josh?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi de som gav den ut på DVD i Norge har lov til å sette aldersgrenser selv. Medietilsynet styrer bare Kino, ikke DVD. Og de trenger ikke å forholde seg til Medietilsynets aldersgrenser, det står hvertfall ingenting om det. Så når en videodistributør setter en aldersgrense skal den følges. Selv om det er en oppfunnet aldersgrense.

 

Jeg husker å ha sett 1-100 år på et Flåklypa Grand Prix cover, så da betyr vel det at helt i teorien, og i følge loven har ikke folk som er 101 år eller eldre lov til å kjøpe filmen :!:

7447191[/snapback]

Var det ikke 0-96år? :hmm: Tror det.

 

Jeg synes faktisk at filmen er over middels. Stemningen er god og historien er heller ikke så dum. Jeg synes også at Eli[snip]

7460300[/snapback]

Høh? Noe jeg ikke fikk med meg? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ja, jeg mente god som i helt god/grei, god nok. Historien er ganske rett frem, men jeg synes ikke den var fullt så forutsigbar som man kunne ha trodd. Skalaen min fungerer jo ikke slik at en films historie, eller en hvilken som helst annen del av filmen, enten er god eller dårlig uten noen mellomting. Det jeg prøver å si er at en film ikke er dårlig, bare fordi den ikke er kjempegod, den kan gjerne være midt på treet eller litt over middels, og jeg mener at Hostel kvalifiserer til å havne under den sistnevnte kategorien.

 

Jeg så filmen lenge før den ble hypet opp i skyene, så det kan ha noe med saken å gjøre, med mindre du også så den tidlig da. Det kan selvfølgelig også ha noe å gjøre med at jeg er svak for gammeldags volds-exploitation og at dette derfor har farget meningene mine.

:)

 

Uansett, så er smaken fortsatt som baken!

Lenke til kommentar
Hostel har bedre historie enn Saw syns nå jeg da, men som mange sier "Smaken er som baken":)

7470723[/snapback]

Wtf? Hvordan er det mulig? Saw er jo faktisk bra, mens denne er rett og slett merkelig. Jeg synes det er mye ekkelt, og lite historie. Det synes kompisene mine og. Først var de i paradis med masse damer og stuff, og plutselig ble de dratt rett ned i helvette omtrent. Nei, jeg synes bare det ble dumt.

Lenke til kommentar
Jeg husker å ha sett 1-100 år på et Flåklypa Grand Prix cover, så da betyr vel det at helt i teorien, og i følge loven har ikke folk som er 101 år eller eldre lov til å kjøpe filmen :!:

7447191[/snapback]

 

Husker også å ha sett en 1-100 aldersgrense på et filmcover :o

7472815[/snapback]

Hold dere on-topic

Endret av Narkan
Lenke til kommentar
Det var faktisk forholdsvis on-topic. Hvis du leser hele tråden hadde du sikkert fått det med deg.

 

Hvis du har lest hele tråden og fremdeles syns det er såpass off topic at det ikke passer i tråden må jeg si meg dypt uenig. Det var ikke 100% on-topic, men jesus christ... Man skal da kunne snakke litt rundt emnet.

7473817[/snapback]

jeg har lest hele tråden og jeg syntes det ikke var on-topic..Faktisk jeg som starta tråden og jeg har fulgt med på denne tråden hver dag. Touchè

 

Hostel er jo en ganske bra film, bra historie, gode karakterer og ikke minst spenning.

Quentin Tarantino er nok verdens beste film skaper syns nå jeg... :)

Lenke til kommentar
Hostel er jo en ganske bra film, bra historie, gode karakterer og ikke minst spenning.

Quentin Tarantino er nok verdens beste film skaper syns nå jeg... :)

7474240[/snapback]

Å som blodet bruser i meg når jeg leser slikt. Ikke bare er hele den første linjen bullshit, men etter å ha sett Hostel er Tarantino verdens beste filmskaper? :no:

Lenke til kommentar
Hostel er jo en ganske bra film, bra historie, gode karakterer og ikke minst spenning.

Quentin Tarantino er nok verdens beste film skaper syns nå jeg... :)

7474240[/snapback]

Å som blodet bruser i meg når jeg leser slikt. Ikke bare er hele den første linjen bullshit, men etter å ha sett Hostel er Tarantino verdens beste filmskaper? :no:

7480800[/snapback]

ja vel, smaken er som baken:)

Alle har forskjellige meninger og syn på ting.

Lenke til kommentar
Filmen har dårlig historie og det er dårlig spenning i filmen.

Men de groteske senene er utrolig underholdene.

7482791[/snapback]

Jeg syns de var skuffende.

 

Spenningen til de groteske scenene bygges så opp at de bare blir flaue når de kommer.

Hostel er jo en ganske bra film, bra historie, gode karakterer og ikke minst spenning.

Quentin Tarantino er nok verdens beste film skaper syns nå jeg... :)

7474240[/snapback]

Å som blodet bruser i meg når jeg leser slikt. Ikke bare er hele den første linjen bullshit, men etter å ha sett Hostel er Tarantino verdens beste filmskaper? :no:

7480800[/snapback]

ja vel, smaken er som baken:)

Alle har forskjellige meninger og syn på ting.

7482044[/snapback]

Poenget er at Tarantino har hatt lite å gjøre med filmen. Han er executive producer og "presenter", hva nå enn de mener med det.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...