SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Var faktisk en kamerat av meg som er 19 år å ble nektet å leie Hostel! :!: 7435113[/snapback] Jeg måtte lyge og si at jeg var 20 for å få kjøpt den (er 19, så det gikk fint). Men så var det jo en drittfilm så jeg skulle ønske de hadde spurt om leg eller noe og nektet meg å kjøpe den. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) heh.. kult å være saddist altså? 7436092[/snapback] er ikke sadist bare fordi jeg syns sånt er morsomt PÅ film...ville aldri finni på å gjort noe lignende IRL... Edit: Redigert av moderator pga UNØVENDIG QUOTING Endret 7. desember 2006 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er ikke sadist bare fordi jeg syns sånt er morsomt PÅ film...ville aldri finni på å gjort noe lignende IRL... 7437191[/snapback] Jeg kan tenke meg at pycnopodia ikke er enig med deg her. :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Saw 3 er ekleste filmen jeg har sett. Men for min del er ikke ekkel synonymt med god. har ingenting imot ekle scener/ekle filmer, men det må jo være en meningbak, en god historie (og alt annet som gjør en film god) osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 er ikke sadist bare fordi jeg syns sånt er morsomt PÅ film...ville aldri finni på å gjort noe lignende IRL... 7437191[/snapback] Jeg kan tenke meg at pycnopodia ikke er enig med deg her. :!: 7437498[/snapback] ok men er fortsatt ikke saddist siden jeg syns sånt er morsomt PÅ film, som sagt ville jeg aldri gjort noe sånt IRL... er faktisk ganske rolig å snill person:)...jeg takler ikke å se blod i virkeligheten Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 er ikke sadist bare fordi jeg syns sånt er morsomt PÅ film...ville aldri finni på å gjort noe lignende IRL... 7437191[/snapback] Jeg kan tenke meg at pycnopodia ikke er enig med deg her. :!: 7437498[/snapback] ok men er fortsatt ikke saddist siden jeg syns sånt er morsomt PÅ film, som sagt ville jeg aldri gjort noe sånt IRL... er faktisk ganske rolig å snill person:)...jeg takler ikke å se blod i virkeligheten 7444465[/snapback] heh.. ok for å si det sånn.. hadde ikke jeg klart og sett blod i virkeligheten hadde jeg ALDRI klart å sett hostel heller. . . skal ikke anklage å si at noen er saddist men.. måtte bare spør siden: ''sitter å ler ondt når de blir skada'' men som du sier, du er sikkert en rolig å snill person Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skjønner at det er 20 års grense på Hostel. Nå har jeg bare sett Saw 1 og 2, men Hostel er den del sykere å kvalmere. Hostel er en av de filmene jeg har sett som jeg virkelig ble kvalm og uggen av etter å ha sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skjønner at det er 20 års grense på Hostel. snip. 7444645[/snapback] Da skjønner du feil, for Hostel har ikke 20 års aldersgrense. Hvor mange ganger skal dette postes på forumet før folk får det med seg mon tro? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Men det er jo som sagt delvis riktig. I følge loven skal forhandlere ikke selge den til personer under 20. Selv om de som ga den 20 år ikke egentlig mente det alvorlig. Så det kommer ann på hvordan man ser det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Men det er jo som sagt delvis riktig. I følge loven skal forhandlere ikke selge den til personer under 20. Selv om de som ga den 20 år ikke egentlig mente det alvorlig. Så det kommer ann på hvordan man ser det. 7447061[/snapback] Jøss, det var jeg ikke klar over. Hvordan har dette seg egentlig? Festelig at et PR-stunt kan ha ført til at færre har fått sett den :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Fordi de som gav den ut på DVD i Norge har lov til å sette aldersgrenser selv. Medietilsynet styrer bare Kino, ikke DVD. Og de trenger ikke å forholde seg til Medietilsynets aldersgrenser, det står hvertfall ingenting om det. Så når en videodistributør setter en aldersgrense skal den følges. Selv om det er en oppfunnet aldersgrense. Jeg husker å ha sett 1-100 år på et Flåklypa Grand Prix cover, så da betyr vel det at helt i teorien, og i følge loven har ikke folk som er 101 år eller eldre lov til å kjøpe filmen :!: Endret 7. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 7436124[/snapback] Øhm, hæ? Jeg syns sjøl den var latterlig og lo under store deler av filmen. Den va værre før det "fæle" begynte, i og med at en kompis hadde gitt meg intrykket av at den virkelig var fæl.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Virker som det er mange som ikke klarer å ta denne filmen seriøst, spesielt kvinnfolk Flere av de jeg har snakket med satt også å lo gjennom filmen slik som du bazukh. Man skal le og kose seg over volden, ikke hvor teit alt er... Er jo mye rykter om hvor fæl den er, og kanskje det blir mistolket som at den skal være skummel. Slik at det er de falske forventningene som ødelegger for opplevelsen. Jeg forventet bare ondskapsfulle voldsscener, og det fikk jeg Begynnelsen av filmen er en helt grei åpning på en skrekkfilm, så den klager jeg heller ikke på. Og hvordan man kan ta teite filmer som Saw trilogien seriøst, men ikke Hostel? Helt uforståelig for meg. Kan ikke huske en eneste 'latterlig' scene i hele filmen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Var nok falske forhåpninger som ødela for meg, ja. Men må vel innrømme at noen scener var rett og slett bare morsomme, ikke latterlig dårlig, men bare.. litt herlig grotesk, kanskje? Men det gjelder da noen scener. Øyescena va bare ekkel og grotesk. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Men det er jo som sagt delvis riktig. I følge loven skal forhandlere ikke selge den til personer under 20. Selv om de som ga den 20 år ikke egentlig mente det alvorlig. Så det kommer ann på hvordan man ser det. 7447061[/snapback] Jøss, det var jeg ikke klar over. Hvordan har dette seg egentlig? Festelig at et PR-stunt kan ha ført til at færre har fått sett den :!: 7447112[/snapback] Kan faktisk hende flere så den da de ble 'imponert' over 20-årsgrense Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Virker som det er mange som ikke klarer å ta denne filmen seriøst, spesielt kvinnfolk Flere av de jeg har snakket med satt også å lo gjennom filmen slik som du bazukh. Man skal le og kose seg over volden, ikke hvor teit alt er... 7451609[/snapback] Det er faktisk en helt naturlig reaksjon når man er i skjokk-tilstand å få et latteranfall så det kan godt hende at vedkommende så satt å så filmen egentlig bare var sjokkert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er faktisk en helt naturlig reaksjon når man er i skjokk-tilstand å få et latteranfall så det kan godt hende at vedkommende så satt å så filmen egentlig bare var sjokkert 7452681[/snapback] Ey, den scenen hvor han hadde skjært nederst bakpå beina te han ene unggutten, for så å åpne døra og si at han er fri til å gå.. Det var gøy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ey, den scenen hvor han hadde skjært nederst bakpå beina te han ene unggutten, for så å åpne døra og si at han er fri til å gå.. Det var gøy 7452683[/snapback] Joda, det var egentlig en ganske gøy scene, du har rett i det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men den (de?) øyescenen(e) var bare groteske og kvalme. Nå fikk jeg nesten lyst til å se den igjen. Ettersom det er de to scenene av "alt det ekle" som jeg husker Lenke til kommentar
megosta Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Synes egentlig at filmen var dårlig og latterlig. Storyen sugde, sjokk momentet i filmen var liksom bare at folk betalte får å drepe folk! Liker saw filmene mye bedre, dær er det en mening med alt som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå