Gå til innhold

Halo 3: Første TV-reklamen (**Spoiler**)

Goliath

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av reklamen (som har blitt gitt ut i dag på Xbox360 Markedplace), ser vi to unge mennesker, en gutt og en jente.

Kan dette være John (Master Chief, SPARTAN-117) og Nicole (SPARTAN-458) eller Kelly (SPARTAN-087)?

Litt info om de to øvrige SPARTAN-II'ene

I Erik Nylunds novelle Halo: The Fall of Reach, får vi vite hvordan John ble til Master Chief. John var èn blant mange unger som ble plukket opp av Dr. Catherine Elizabeth Halsey og Lieutenant Keyes for SPARTAN-II prosjektet. John får to veldig gode venner, blant annet en jente, Kelly. Som alle vet, er Master Chief den siste SPARTAN-II hittil..

Nicole møter vi ikke i boka men dukket opp under Dead or Alive 4

Kanskje Halo 3 har cutscenes fra barndommen til Master Chief og dette var bare en forsmak.

Siden tråden har blitt litt småhijacka til generell snakk rundt reklamen, så kan vi egentlig tillatte oss om å snakke om alt rundt reklamen!

Lenke til reklamen

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt være Kelly eller Linda for den del. Og han er ikke den siste. Halsey stakk jo av med Kelly i tredje boka. Og en kompis av meg som eier bøkene (jeg har lest de) sier at det satt 3-4 stykker igjen + Master Chief.

For min del tror jeg John ser ironien i hva de sa som unge, at de gjerne ville møte fremmede romvesen, så ble det ikke helt som forventet.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

=Øyvind=, får nesten beklage at jeg ikke visste at det fantes noen spoiler tag, og at jeg har andre ting å gjøre på enn å passe på denne tråden.

Mjolnir armoren skal være den samme, men han plasserer ut ett slags sjold (granat lignende saken) forran seg.

Alt er vel CG? Må nesten si jeg foretrekker in game.

Lenke til kommentar
Here's a list of things Nicole, Spartan 458 is NOT.

•     * She's not a character who's ever been described in other Halo fiction.
        * She's not a character from our next project.
        * She's not one of the Spartans from Fall of Reach.
        * She's not a character from the Halo movie.
        * She's not returning my calls. I blame time bubbles.

Da utelukket vi Nicole ;)

---

Ja, det var ei granat men hvem vet om MJOLRNIR har fått en oppgradering? Er isåfall ikke første gang denne drakta har blitt oppgradert.

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Nicole ja, ho i Doa...uff. Var vel bare 170 barn uansett, så det høyeste tallet burde være 170.

Tror det er en sjold "granat", hvis ikke virket det sjoldet han fikk ganske upraktisk siden det er gaaanske stort.

Får vel ta spoiler igjen, selv om det ikke har så mye å si.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De fleste som jobbed med Spartan II og Mjolnir prosjektene var jo på Reach, Mjolnir arbeiderne i den hemmelige basen...CASTLE var det? Der fikk jo de jo sine første oppgraderinger i form av deler av Mark (herregud nå svikter hukommelsen) VI som de brukte på sine Mark V. I Halo 2 har Master Chief full Mark VI.

Tviler på at det er laget noen oppgradering siden da. Det er jo kun spartans, eller noen som har fått de samme forbedringene til skjellet og lignende som kan bruke de.

Lenke til kommentar

Alper, den er grei.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Doktor Halsey var med på å starte Spartan II prosjektet. Prosjektet skulle lage super soldater som skulle være med å stoppe en borger krig som var på nippet til å slå ut blandt menneskeheten.

Halsey fant 170 mulige kandidater blandt unge barn. Ca halvparten kom inn, en av de ja John, Spartan 117. Fra de var 8 fikk de trening på militær planeten Reach. Alt fra skyting, nærkamp og historie. Etter som de ble eldre fikk de kirurgiske inngrep i form av sterkere musker (gjorde slik at molekylene la seg tettere) og forsterket benmuskulatur blandt annet. Ingen cyborg deler sånn sett. Dog, mange greide seg ikke, halvparten enten døde eller ble missdannet. De missdannete ble med i ONI, USMC's etteretnings tjeneste.

Ca 36 var igjen og ble Spartans, Mjolnir rustningene fikk de etterhvert og det er kun de som kan bruke de. En vanlig person ville knust alle bein i armen om han prøvde å gjøre honør.

Mer du vil vite?

Lenke til kommentar
kan noen skrive i spoiler til meg om hvordan John ble til Master Chief ?

7430138[/snapback]

Wikipedia: SPARTAN-II Project. Anbefaler boka Halo: The Fall of Reach hvis du har lyst på artig lesing. De tre første bøkene kommer samlet for en billig penge hos Bokkilden

Har lagt merke til en ting i reklamen:

Reviret til MC viser en annen person ved SMC'en hans. Rett etter han setter på hjelmen :wee:

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...