-Teddy- Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe / ønske meg et spill til jul. Jeg har alltid likt strategi, og tenkte FC kunne være noe for meg. ...men jeg minns jeg har hørt noe om at det skulle komme et Final Fantasy til PSP? I tilfelle vil jeg heller vente på det. Så; Kommer det et FF til PSP, og er Field Commander et bra spill? Ellers har jeg veldig sansen for "Zelda" til Gameboy Color, finnes det noe lignende til PSP? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det kommer et Final Fantasy-spill til PSP, det heter Final Fantasy VII: Crisis Core, det er etter det jeg har skjønt et action-rpg som bygger på historien til Zack og Sephiroth før hendelsene i FF7. Det kommer i Japan en eller annen gang neste år, og traileren kan du se . (Spørs dog hvor lenge traileren blir liggende der. Den forrige som var lasta opp ble fjerna. Spørs om Square ikke er helt glad for at den ligger tilgjengelig for alle og enhver riktig enda. Edit: Field Commander kan jeg dessverre ikke uttale meg noe om. Endret 5. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe / ønske meg et spill til jul. Jeg har alltid likt strategi, og tenkte FC kunne være noe for meg. ...men jeg minns jeg har hørt noe om at det skulle komme et Final Fantasy til PSP? I tilfelle vil jeg heller vente på det. Så; Kommer det et FF til PSP, og er Field Commander et bra spill? Ellers har jeg veldig sansen for "Zelda" til Gameboy Color, finnes det noe lignende til PSP? 7429673[/snapback] Du kan enkelt laste ned Gameboy color emulator og så få lagt inn Zelda spillene på PSP også. Veldig moro:) Men som Nevnarion sa så kommer det et FF, spill, men det er ganske lenge til. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har ikke prøvd Field Commander så kan ikke uttale meg. Crisis Core: Final Fantasy VII kommer neste år i Japan som Nevnarion sa. Vet dette ikke er svar på spørsmålet ditt, men hvis du skal ha en PS3 kan du laste ned PSOne spill (FF feks) og legge de over på PSP Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 WHAT? Legge over PS1 spill til PSP!? Bruker memorycardet da eller? Da skal jeg i tilfelle legge inn FFVII. Evt få noen jeg kjenner til å gjøre det. Er det mulig å gjøre dette uten PS3 og? Har nemlig ikke planer om å kjøpe konsollen med det første. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 WHAT? Legge over PS1 spill til PSP!? Bruker memorycardet da eller? Da skal jeg i tilfelle legge inn FFVII. Evt få noen jeg kjenner til å gjøre det. Er det mulig å gjøre dette uten PS3 og? Har nemlig ikke planer om å kjøpe konsollen med det første. 7432088[/snapback] Jepp, du kan legge over PSOne spill til PSP-en. Du laster de ned på PS3 og legger du inn på minnekortet til PSP-en (PS3 har Memory Stick-inngang). Så da kan du få FF VII på PSP ja Er ikke sikker på om du kan laste ned direkte til PSP uten å gå innom PS3. Mulig noen andre her på forumet vet det.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Man kan ikke laste ned direkte til PSP eller via PC ennå.. Desverre.. Det jobbes vistnok med en løsning for førstnevnte.. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Omtale om Field Commander til PSP HER! Egenskrevet så det er bare å komme med spørsmål om det er noe. Final Fantasy VII: Crisis Core kommer på PSP ja og som sagt tidligere blir filmene fjernet på YouTube på grunn av rettigheter. PSOne-spill er nå tilgjengelige for nedlasting, dog ikke det store utvalget ennå. Link til artikkel finner du her. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 WHAT? Legge over PS1 spill til PSP!? Bruker memorycardet da eller? Da skal jeg i tilfelle legge inn FFVII. Evt få noen jeg kjenner til å gjøre det. Er det mulig å gjøre dette uten PS3 og? Har nemlig ikke planer om å kjøpe konsollen med det første. 7432088[/snapback] Jepp, du kan legge over PSOne spill til PSP-en. Du laster de ned på PS3 og legger du inn på minnekortet til PSP-en (PS3 har Memory Stick-inngang). Så da kan du få FF VII på PSP ja Er ikke sikker på om du kan laste ned direkte til PSP uten å gå innom PS3. Mulig noen andre her på forumet vet det.. 7432139[/snapback] Er fullt mulig å laste ned direkte til PSP. Men hvorvidt dette er lovlig, er en annen sak Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Unnskyld at jeg sier det, men det høres ut som om Nintendo DS passer bedre for deg. FF3 har allerede kommet ut i USA, og FF12: Revenant wings og FF: Crystal chronicles på er på vei. Advance wars: Dual strike er det beste håndholdte strategispillet på markedet for tiden. I tillegg er det et ganske solid Age of Empires spill til konsollen. Blant GBA spillene vil du finne Final fantasy 1/2, 4, 5, 6, samt et glimrende Zeldaspill. Sist, men definitivt ikke minst: Zelda: Phantom hourglass er på vei til DS. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Unnskyld at jeg sier det, men det høres ut som om Nintendo DS passer bedre for deg. FF3 har allerede kommet ut i USA, og FF12: Revenant wings og FF: Crystal chronicles på er på vei. Advance wars: Dual strike er det beste håndholdte strategispillet på markedet for tiden. I tillegg er det et ganske solid Age of Empires spill til konsollen. Blant GBA spillene vil du finne Final fantasy 1/2, 4, 5, 6, samt et glimrende Zeldaspill. Sist, men definitivt ikke minst: Zelda: Phantom hourglass er på vei til DS. 7435768[/snapback] Tja... Virker hvertfall som han eier en psp fra før av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå