Gå til innhold

Oblivion bedre på 360 enn PC?

Esukiru

Anbefalte innlegg

Er så veldig usikker på om jeg skal kjøpe Oblivion til min 360.

Jeg har det allerede på pc, men lurer på om det er noe vits å kjøpe det til 360. Min pc specs er ikke de beste og får ikke kjørt Oblivion sånn som jeg vil ha det så jeg lurer på følgende:

Får jeg mer ut av det?

Har det kommet andre oppdateringer på 360 enn på pc?

Er gameplayet noe forskjellige fra pc til 360?

Endret av Rcane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så veldig usikker på om jeg skal kjøpe Oblivion til min 360.

Jeg har det allerede på pc, men lurer på om det er noe vits å kjøpe det til 360. Min pc specs er ikke de beste og får ikke kjørt Oblivion sånn som jeg vil ha det så jeg lurer på følgende:

Får jeg mer ut av det?

Har det kommet andre oppdateringer på 360 enn på pc?

Er gameplayet noe forskjellige fra pc til 360?

7429627[/snapback]

I mine øyne er Oblivion bedre på PC enn Xbox360 HVIS man kan kjøre det på max grafikkinnstillinger. Jeg foretrekker mus og tastatur for et fps spill, som det i praksis er, så jeg spiller foretrekker det nok litt mer på PC. Oppdateringer og gameplay er akkurat det samme, bortsett fra kontrollene selvfølgelig.

Håper jeg var til hjelp.

Lenke til kommentar

Hjalp litt der :) men om det er tastatur og mus eller håndkontroll, er ikke noe jeg bryr meg stort om :) er godt vant med begge.

Men jeg har også et lite problem med at Oblivion slår seg av og går ut i windows med feilmelding etter en times spilling. Noen som vet hva det kan ha seg? har oppdaterte drivere og alt.

Endret av Rcane
Lenke til kommentar

Har du crap pc (slik som jeg akkurat nå) vil Oblivion se langt bedre ut på 360, der får du nært opp til maxinstillinger på pc. Jeg hatet kontrollene i forhold til bueskytting, men ligger du unna bue er de helt ok. Du mister muligheten til mods (for eksempel OOO), noe som for meg er argument nok i seg selv, men du ser det kanskje annerledes. Du unngår, så vidt jeg har forstått så godt som alt som ligner på bugs. (var visst noe om at cachen måtte slettes, men det skjer sjeldent og er relativt lett å rydde opp i).

Alt i alt ville jeg spart pengene og enten kjøpt et annet spill (uten mods har oblivion begrenset levetid, synes jeg, særlig med tanke på levelscaling), eller spart til nytt skjermkort/hovedkort/prosessor/ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...