Gå til innhold

integrere en ASP-fil i en PHP-side..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs hva du snakker om her da. Ønsker du å kjøre ASP-kode i PHP eller ønsker du å integrere output fra en ASP-fil i PHP-outputen. Det siste er hvertfall ikke vanskelig.

Bare å hente innholdet med file_get_contents();

7430008[/snapback]

Det første jeg tenkte på.. men hvis det blir mye jobb driter jeg i det.

Lenke til kommentar
Stussa litt over at du nevnte frames. Vis frames vil løse problemet ditt så vil file_get_contents det også.

7430620[/snapback]

å?

Da er jeg ikke med lengre.. kan du forklare hvordan?

Jeg har 2 tabeller som får data fra en database, men jeg er så dårlig på ASP, men det skulle på død og liv være det.. Så jeg har programmert en site i PHP og ønsker dataene fra disse tabellene vist frem.. Størrelsen på den ene varierer utifra hva som ligger i databasen..

Lenke til kommentar
Stussa litt over at du nevnte frames. Vis frames vil løse problemet ditt så vil file_get_contents det også.

7430620[/snapback]

Hæ? Nå tror jeg du roter veldig her. File_get_contents henter ut innholde i fila, dvs. koden og ikke output. Skal man ha ut output har man egentlig veldig lite valgmuligheter. Frames eller JS.

Lenke til kommentar
Hæ? Nå tror jeg du roter veldig her. File_get_contents henter ut innholde i fila, dvs. koden og ikke output. Skal man ha ut output har man egentlig veldig lite valgmuligheter. Frames eller JS.

7433091[/snapback]

Hva med file_get_contents("http://www.server.no/fil.asp"); da? :)

Om serveren tillater det, men de fleste gjør det... :)

7433139[/snapback]

Uten å ha testet det er det nok mulig ja, men jeg vil påstå det er en overdrivelse å si at de fleste støtter det. Min erfaring tilsier mange, men langt fra "de fleste".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...