nilsh Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Går dette..uten bruk av frames..? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Spørs hva du snakker om her da. Ønsker du å kjøre ASP-kode i PHP eller ønsker du å integrere output fra en ASP-fil i PHP-outputen. Det siste er hvertfall ikke vanskelig. Bare å hente innholdet med file_get_contents(); Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Spørs hva du snakker om her da. Ønsker du å kjøre ASP-kode i PHP eller ønsker du å integrere output fra en ASP-fil i PHP-outputen. Det siste er hvertfall ikke vanskelig.Bare å hente innholdet med file_get_contents(); 7430008[/snapback] Det første jeg tenkte på.. men hvis det blir mye jobb driter jeg i det. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Stussa litt over at du nevnte frames. Vis frames vil løse problemet ditt så vil file_get_contents det også. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Stussa litt over at du nevnte frames. Vis frames vil løse problemet ditt så vil file_get_contents det også. 7430620[/snapback] å? Da er jeg ikke med lengre.. kan du forklare hvordan? Jeg har 2 tabeller som får data fra en database, men jeg er så dårlig på ASP, men det skulle på død og liv være det.. Så jeg har programmert en site i PHP og ønsker dataene fra disse tabellene vist frem.. Størrelsen på den ene varierer utifra hva som ligger i databasen.. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan du ikke bare hente dataen fra databasen med PHP? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Stussa litt over at du nevnte frames. Vis frames vil løse problemet ditt så vil file_get_contents det også. 7430620[/snapback] Hæ? Nå tror jeg du roter veldig her. File_get_contents henter ut innholde i fila, dvs. koden og ikke output. Skal man ha ut output har man egentlig veldig lite valgmuligheter. Frames eller JS. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hæ? Nå tror jeg du roter veldig her. File_get_contents henter ut innholde i fila, dvs. koden og ikke output. Skal man ha ut output har man egentlig veldig lite valgmuligheter. Frames eller JS. 7433091[/snapback] Hva med file_get_contents("http://www.server.no/fil.asp"); da? Om serveren tillater det, men de fleste gjør det... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hæ? Nå tror jeg du roter veldig her. File_get_contents henter ut innholde i fila, dvs. koden og ikke output. Skal man ha ut output har man egentlig veldig lite valgmuligheter. Frames eller JS. 7433091[/snapback] Hva med file_get_contents("http://www.server.no/fil.asp"); da? Om serveren tillater det, men de fleste gjør det... 7433139[/snapback] Uten å ha testet det er det nok mulig ja, men jeg vil påstå det er en overdrivelse å si at de fleste støtter det. Min erfaring tilsier mange, men langt fra "de fleste". Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hva definerer du som "de fleste da"? 90% vil jeg kalle de fleste http://www.nexen.net/images/stories/phpinf...w_url_fopen.png Kilde Edit: Svært så stort det bildet var da, lagt til link i stedet Endret 5. desember 2006 av ZoRaC Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jøss, så feil kan man ta Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 PHP har støtte for URL i file_get_contents. Thats it. Vis han skulle være uheldig å være på en server uten så finnes det andre muligheter, Poenget mitt var ikke funksjonen, men det at det er mulig å hente resultatet på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå