Landstad. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hei hei. jeg har 2 høytalere til 250w tilsammen jeg har lyst til å koble de til laptopen miin! men har jeg nok strøm? de har ikke egen strøm!! så vis det ikke funker er det muling å koble det til tven så pcene til tven? jeg bruker de på tven nå! men åssen ledninger må jeg ha? fra tven til pcen? beglager skrivefeil=( Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 hei! fant ut at jeg posta feil tror jeg =( men må jeg flytte posten? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du kan ikke koble høyttalere på laptopen uten en forsterker mellom. Prøver du å koble høyttalerne direkte på lydutgangen, vil det bare komme svak knitring. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du må nokk ha en forsterker mellom ja =) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det du trenger er en forsterker. Si en prisklasse så kan jeg/vi finne en som kanskje passer deg bra. Hvordan høyttalere er det? BTW: høyttalerene har ikke watt, det er bare max load de tåler. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 fant en litt gamel forsterker på lofte, jeg har fisher forsterkere kjøpte limited label mini jack- 2 rca ledninger med 24 krat gull å har sånne feie ledninger toø 200 metern eller noe men når jeg har s vidioen til tven blir det dårlig kvalitet har det noe med s vidioen ?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 s-video? Snakker vi ikke om ett anlegg nå a? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 s-video?Snakker vi ikke om ett anlegg nå a? 7461374[/snapback] hihi posta feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå