jacGr44 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Endelig kommer det en ny Team America film! Sjekk trailerne her: "Disaster" Ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hihihi ser litt moro ut ja ^^ Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Endelig kommer den Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Oppfølger? Ikke akkurat. Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Haha såg veldig bra ut Liker sånne filmer Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Oppfølger hva faen? Er jo ikke "team america vol 2", elns, men en film som skal være helt ny, med helt ny settning og alt det der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Filmen kom ut i 2005, og har ingenting med Team America å gjøre. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Filmen kom ut i 2005, og har ingenting med Team America å gjøre. 7430658[/snapback] trur ikke det er oppfølgeren nei.. Men den såg utrulig morsom ut! Slike filmer får meg til å le Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel, det var nedtur. Her satt jeg og gledet meg til en ny Team America, så er det snakk om en allerede utgitt film av helt andre mennesker. Det er ikke puppets en gang. :-------( Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Snakker alle her om samme film? Jeg blir forviiiirrrrettt! Lenke til kommentar
jacGr44 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 er det ikke oppfølgeren?? kjiiiipt... jaja, ser kul ut allikevel, kommer sikkert til å se den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er ikke en oppfølger, det er ikke Matt og Trey som står bak og den kom ut ifjor. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe virka morsom. It's released on DVD on 12 December YAY Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe virka morsom. It's released on DVD on 12 December YAY Er det ingen på dette forumet som skjekker opp ting selv? (ser det er en i denne tråden som har gjort det hvertfall da ) DEN KOM UT I FJOR! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hehe virka morsom. It's released on DVD on 12 December YAY Er det ingen på dette forumet som skjekker opp ting selv? (ser det er en i denne tråden som har gjort det hvertfall da ) DEN KOM UT I FJOR! 7446874[/snapback] Jaja det vet jeg. Men den kommer vell på dvd nå den 12? Eller er det fra ifjor? Endret 7. desember 2006 av geedoo Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe virka morsom. It's released on DVD on 12 December YAY Er det ingen på dette forumet som skjekker opp ting selv? (ser det er en i denne tråden som har gjort det hvertfall da ) DEN KOM UT I FJOR! 7446874[/snapback] Jaja det vet jeg. Men den kommer vell på dvd nå den 12? Eller er det fra ifjor? 7447790[/snapback] I fjor (?) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vil bare si at jeg ikke sjekker opp ting selv, ville aldri overlevd uten forumet. Fakta. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Å herre for en tråd. Plutselig blir en ett-år-gammel film kalt for oppfølger til team america? Og btw så er både Disaster og Team America på min "filmer jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett"-liste. Crap begge to! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Å herre for en tråd. Plutselig blir en ett-år-gammel film kalt for oppfølger til team america? Og btw så er både Disaster og Team America på min "filmer jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett"-liste. Crap begge to! 7455768[/snapback] Neida, de er god underholdning Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 WTF? MØØØØØØkkA MØkk Synes virkelig Team America er skikkelig dårlig, bedre med muppet show å South Park Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå