EmmJay Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Til: Store og små, gule og blå, alle som kan krype og gå. Fra: Rare, God Jul. Det britiske spillutviklerstudioet er tilbake der det hører hjemme: I toppen. Les mer Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Korreksjon: Whirmlene trenger en jordflekk og et hus for å ville formere seg. Jeg mistenker at whirmlene er mye mer opptatt av (eller mer korrekt: bekymret over ) hva Sparrowmintene foretar seg enn hvor mye gress du har. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Korreksjon: Whirmlene trenger en jordflekk og et hus for å ville formere seg. Jeg mistenker at whirmlene er mye mer opptatt av (eller mer korrekt: bekymret over ) hva Sparrowmintene foretar seg enn hvor mye gress du har. 7429667[/snapback] biiiiiip feil trenger enten jord eller gress. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Korreksjon: Whirmlene trenger en jordflekk og et hus for å ville formere seg. Jeg mistenker at whirmlene er mye mer opptatt av (eller mer korrekt: bekymret over ) hva Sparrowmintene foretar seg enn hvor mye gress du har. 7429667[/snapback] biiiiiip feil trenger enten jord eller gress. 7429988[/snapback] Svarte... Visste jeg skulle sjekket det hjemme før jeg skrev. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 "At noen piñataer må spise andre er en del av naturens gang, og dette gjøres også på en human måte uten blod, gørr eller andre sjokkerende effekter." Det hadde jo nesten vært litt vittig med gørr,det spruter godteri når en pinata blir drept AtW Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen mulighet for at dette spillet kommer til PC? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen mulighet for at dette spillet kommer til PC? 7445740[/snapback] Jeg er rimelig sikker på at dette vil forbli en X360-ekslusiv tittel. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 En ting som ingen anmeldelser har gått inn på: Hva skal man gjøre når det kommer "slemme" piñataer i hagen? Er det bare å daske dem i stykker, eller skal man prøve å få dem fornøyde, slik at de kan leve sammen med de andre? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Man kan få dem til å flytte inn, tror man skal gi sneglen ett spesielt godteri og flaggermusa trenger ett gresskar som er skjært ut (halloween sak). Ellers er det best å bare banke de, så de ikke gjør skade. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Så man har noen alternativer, altså? Det er bra. Takker for svar. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, har hørt at den ene slemme pinata'n...Bonbon elns? hjelper å stoppe kamper Lenke til kommentar
Yama Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 dette spillet er jeg veldig sent ute med. Var i sverige og dama fikk endelig overtalt meg til og kjøpe det. lå på sånn billig greie etter at en eller annen hadde levert det inn hos EBgames. når dama hadde lagt fra seg kontrollen og jeg bestemte meg for og prøve ble jeg veldig overasket når jeg så på klokka og jeg nå har sittet i 3timer, uten stopp, og spilllt det. overasket fordi jeg aldri trodde jeg kom til og like det. men det er faktisk veldig morsomt og spille et slikt enkelt og barnslig spill. Så min mening er hvertfall at dette spillet ikke BARE er laget for barn. man kan faktisk ha det morro med det. engentlig som mario. man blir lissom ikke for gammel for mario. det tror jeg heller ikke man blir med dette spillet. enkel, barnsligt, og morsomt Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Morsom sak fra vgcats.com om Viva Pinata: http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=229 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg