Howard Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noctua har lansert en ny oppfølger til sin populære NH-U9. Kjøleren er basert på varmerør og 92 mm-vifte. Les mer Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke noe særlig som får meg til å bli intresert i denne her med en gang når jeg er på spec'en. Støynivået på viften må være det eneste.. Men produsenter oppgir ofte litt feil her synes jeg. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som vet hvilket viftesystem Quad Father platformen til AMD kommer til å bruke? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noctua har lansert en ny oppfølger til sin populære NH-U9. Kjøleren er basert på varmerør og 92 mm-vifte. 7429362[/snapback] Takk for at du brukte betegnelsen "varmerør". Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som vet hvilket viftesystem Quad Father platformen til AMD kommer til å bruke? 7429858[/snapback] Boxed vifte. Vet ikke og tror ikke det finnes cpukjøler til 1207 sokkelen. Det er også spørsmål om det i det hele tatt er plass til kraftige cpukjølere på det ene hk som finnes. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er bra med vifter som passer på ulike sokler. Så langt har jeg vært fornøyd med boxed-viftene til AMD, men annen vifte blir kanskje aktuell med neste pc-kjøp, og det er ikke selvsagt at det blir cpu fra AMD. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nesten samme konseptet som Zalman CNPS9500 ser det ut. Det passer jo stort sett alle HK som har det litt trangt rundt sokkelen, i motsetning til de liggende ufoene. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmm, virker interessant den der skulle så evig hatt en stillere kjøler til core 2'en min Lenke til kommentar
spracket Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Noen som kan tenke seg hvordan denne er i forhold til Thermaltake Big Typhoon, som må være den beste kjøleren jeg noensinne har prøvd Endret 5. desember 2006 av hyped Lenke til kommentar
f9z Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har kjøpt den kjølern, og har et gigabyte GA-965P-DQ6 hovedkort, men det er sånn kjøleribbe under, og jeg er usikker på hvordan jeg skal ta den av. Er sånne klipsgreier som er festet til passiv kjøling oppå,så tør ikke helt å tukle med noe enda. Har selvfølgelig rota bort manualen -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå