Den store P Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heisann! Jeg skal importere en Toyota Corolla AE86 Levin, viktig at det er en Levin for vil ikke ha en Trueno med vippelykter. Det jeg lurer på om er om dere vet om noen europeiske sider der de selger den slags biler, har vært på en del japanske men er litt skeptisk til frakt og om det i det hele tatt er en seriøst bedrift. Vis noen har noe som helst form for informasjon, hadde det var meget behjelpelig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eneste jeg vet er at en jeg kjenner kjøpte en Celica fra på auksjon fra Japan, og fikk den til en helt latterlig lav pris pga det var en eller annen høytid og ingen andre bydde. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Alle bilene til japen er latterlig lave, men det er jo frakten det kommer ann på, avgifter og sånn kommer jo å i tillegg, men det er jeg forberedt på. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du kan prøve Japan Auto. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå