Kimelimm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei! Tenkte å innstalere SP2 på den nye maskina mi, men da kommer denne erroren opp: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmmm.. et litt dumt spørsmål, men har du pirat xp? kan være problemet.. Hvis ikke anbefaler jeg deg å ta backup av det du trenger å formatere maskinen, det hjelper på det meste! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 ehm denne er kjøpt fra Elkjøp eller noe, så nei tviler på at det er piratkopi... Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan kansje hjelpe på med reinstall av sp1 ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ehm denne er kjøpt fra Elkjøp eller noe, så nei tviler på at det er piratkopi... 7429290[/snapback] okay, ferdig pc da? Da kan du bare levere den inn til dem! Det kan være at du har virus som har ødelagt sentrale filer i systemet ditt, uten å krasje det (utrolig nok). jeg kan desverre ikke uttale meg noe mer, ettersom jeg er veldig dårlig på feilmeldinger! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sjekk den KB som nevnes: http://support.microsoft.com/kb/327101 Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) MS sin artikkel om feilmeldingen Utdrag: RESOLUTION To resolve this problem, follow these steps: 1. Click OK to close the error message. 2. Click Start, click Run, and then type appwiz.cpl in the Open box. 3. Click the program that customizes the startup graphics, and then click Remove. 4. Restart your computer, and then try to install the Service Pack again. If the problem persists, go to step 5. 5. On the desktop, right-click My Computer, and then click Properties. 6. Click the Advanced tab, and then click Settings under Startup and Recovery. 7. Under System Startup, click Edit. The Boot.ini file opens in Notepad. 8. Locate and then delete the /KERNEL= switch. 9. Save and then close the Boot.ini file. 10. Restart your computer. 11. Try to install the Windows XP Service Pack. Du kan jo teste det først Edit: Slått på målstreken av hårek Endret 5. desember 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ikke noe som skal være på punkt 3! ingen ting som startup graphics Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) hmm? skal jeg hoppe te punkt 5? BTW har ikke noe /KERNEL= switch. Endret 5. desember 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tror nok det er det han mener ja.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) men jeg finner ikke /KERNEL= switch. i den, bare /KERNEL=kernel1.exe Endret 5. desember 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 "8. Locate and then delete the /KERNEL= switch." Slett "/KERNEL=kernel1.exe" Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 TAKK det gikk Det skjer vel ikke noe siden den er fjernet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå