Knebel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) 9.0 Outstanding Det er det jeg alltid har sagt.. PSP er en lomme-PS2 med dårlig antialiasing.. 8.0 Presentation Portable Ops manages to meld the flavor of Snake Eater with the strategic elements of Acid to make a completely new title. 8.5 Graphics The Subsistence Engine transitions over to the PSP extremely well. Slowdown, texture tears and camera issues hamper it though. 9.0 Sound Excellent voice acting is paired with a great soundtrack to make an excellent aural experience. 9.0 Gameplay Recruiting soldiers is amazingly deep, and you can literally spend hours on end building your forces and taking on sub-missions. 9.0 Lasting Appeal Ad Hoc, Infrastructure and Cyber Survival, along with recruiting, will easily keep this UMD in PSPs for a long time. http://psp.ign.com/articles/749/749133p1.html Omsider en skikkelig killerapp til PSP Endret 5. desember 2006 av Fhj Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal definitivt kjøpe dette, noen som vet når det gis ut her til lands? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Omsider en skikkelig killerapp til PSP 7429234[/snapback] IGN har da gitt Syphon Filter: DM, Wipeout Pure, Tekken: DR og Ridge Racer bedre karakter. Og Lumines II, begge GTA'ene, Killzone, Loco Roco og Daxter har alle også fått 9.0. Ikke at MGS: PO er dårlig, men synes bare betegnelsen din ("omsider") ble litt feil. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Omsider en skikkelig killerapp til PSP 7429234[/snapback] IGN har da gitt Syphon Filter: DM, Wipeout Pure, Tekken: DR og Ridge Racer bedre karakter. Og Lumines II, begge GTA'ene, Killzone, Loco Roco og Daxter har alle også fått 9.0. Ikke at MGS: PO er dårlig, men synes bare betegnelsen din ("omsider") ble litt feil. 7429344[/snapback] Sant nok.. Omsider var nok ikke helt korrekt. EDIT: Ta det som et subjektivt utsagn fra min side.. Endret 5. desember 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm alt MGS nytt er godt nytt, men håndholdt ikkje noe eg intresserer meg for desverre Dog er det flott at PSP ser ut til å få knallspill til sitt relativt labre utvalg. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm alt MGS nytt er godt nytt, men håndholdt ikkje noe eg intresserer meg for desverre Dog er det flott at PSP ser ut til å få knallspill til sitt relativt labre utvalg. 7429390[/snapback] Tja... For min del skuffet MGS Acid 1 og 2 enormt! ellers enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå