qtip! Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Noen som kan anbefale modchips til PS2, vurderer å kjøpe maskin annonsert hos Elkjøp i disse dager til 1890,-. Trenger i første omgang modchip til å spille ps2-backup av spill, ikke så viktig med DVD-sonefri etc. Noen som har gode erfaringer med noen bestemte chips. Hva koster disse og hvor bør de kjøpes? Regards Qtip Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Kjøp Messiah-chippen. Koster rett under 1000-lappen. Finner den mange steder... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 www.messiah2.com kjøp den - OG BARE DEN.. kun den som funker ordentlig til -ALT-, samt som fugnerer på siste revisjon av PS2 (v7) som du sikkert har fått hvis du nettopp har handlet. dersom du ikke finner den til salgs i Norge, så si ifra, en kamerat av meg har nettopp tatt inn 100 slike chip'er, så jeg kan sikkert være behjelpelig med og skaffe en til deg - send meg en epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå