houndog Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Har ett stort problem med dette kortet.. Jeg brukte driverne som fulgte med i ei cd plate. TV-ut og vidio går helt fint. Så skal jeg teste spill. Med en gang jeg begynner og spiller låser maskina seg. dette skjer på samtlige spill. Noen som kan hjelpe? Thomas. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Dersom du har VIA chipset: Oppdater Via4in1 Last ned drivere fra nVidia. Det er vel 40.72 som er de siste tror jeg. Lenke til kommentar
houndog Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 en kompis av meg kjøpte abit geforce 4 128 ddr. hvorfor trengte ikke han oppdatere Via4in1? Det skal vel ikke være noe galt med kortet mitt, siden det eneste det låser seg på er spill, og ikke andre applikasjoner..? Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Er det bulk fra komplett du kjøpte? If thats the case mail me Mvh Melbamix Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har samme kortet.. installerte ikke driverne jeg fikk med fra komplet, men lastet ned de nyeste driverne fra nvidia.com . Det funker helt fint hos meg. Obs: Jeg testet forskjellige drivere for se hvilken som gav best mulig ytelse og da fikk jeg artifacts på noen av dem . Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Pass på at kortet ikke er overklokket "for" høyt. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det er desverre helt normalt at det følger med gamle drivere på driver cder. Det meste bør fikse seg med den siste detonator driveren fra Nvidia. Har du et VIA brikkesett så trenger du også den nyeste 4in1 driveren. Har du ikke et VIA brikkesett så ligger du selvsagt unna den. Det kan også være årsaken til at kompisen din ikke trengte 4in1. Lenke til kommentar
houndog Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Jeg prøvde kortet på en maskin med samme hovedkort der bios var oppdatert. og der funka det fint.. så jeg skulle bare flashe biosen med nyeste version. Men tnx anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå