Joachim_F Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Microsoft har nå gitt ut TV-traileren for Halo 3, og her får vi blant annet se det som ser ut til å være en ny type skjold. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fyyyyyyy satan for en tøff film! Og for en kvalitet! Rart at de klarte å putte 1 minutt med tilnærmet HD-kvalitet inn i en 50mb stor fil! Den videoen der fikk meg forresten til å tenke litt: En Halo-film ville jo definitivt blitt best om den hadde blitt laget i 100% CGI, à la Final Fantasy-filmene. Det hadde vært utrolig tøft. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er masse info i denne tråden for de som lurer på noe. Filmen er CGI! Ikke glem at det bare er en reklamefilm Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har da aldri sagt at reklamefilmen ikke er CGI. Jeg sa bare at det hadde vært tøft om de kunne lage Halo: The Movie som en slik animasjonsfilm. Endret 5. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det kunne jeg ønske og. fy f*en så fett det hadde vært. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Slike ting gir meg gåsehud, halo 3 gleder jeg meg enormt til, og denne reklame-snuten gjorde ikke ventetiden noe bedre akkurat. Får rett og slett gåsehud hver gang jeg hører halo musikken Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fy fasan den var bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har da aldri sagt at reklamefilmen ikke er CGI. Jeg sa bare at det hadde vært tøft om de kunne lage Halo: The Movie som en slik animasjonsfilm. Mente ikke til deg Men var bare så vi slipper all den " så syyyyk in-game grafikk" gnålinga... Og reklamen er filmet og animert, derfor ett så sinnsvakt godt utseende og mye mer naturtro enn ren animasjon. Håper de blander animasjon og "live action" slik som de har gjort i denne traileren og i Halo Wars traileren hvis de lager en film! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 her er frame'n fra slutten hvor vi ser fiendene. noen som kjenner igjen dem ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Disse må da være nye? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmm filmen er vel bare om "før" det har vel ikke noe med 3en å gjør får han fikk jo hjelmen på seg nå så det må vært før "Halo" beynnte liksom Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Denne reklamen så veldig fin ut på HDTV'n. Begynner å bli en del spill til Xbox360 som interesserer meg... Kanskje jeg må skaffe meg en snart Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmm filmen er vel bare om "før" det har vel ikke noe med 3en å gjør får han fikk jo hjelmen på seg nå så det må vært før "Halo" beynnte liksom 7430125[/snapback] Hvorfor? Han hadde jo bare mistet hjelmen etter å ha blitt slått i svime av en granat eller noe sånn. Jeg tviler på at han en vakker dag bare fant en hjelm og plutselig ble Master Chief, om det er det du prøver å si. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hmm filmen er vel bare om "før" det har vel ikke noe med 3en å gjør får han fikk jo hjelmen på seg nå så det må vært før "Halo" beynnte liksom 7430125[/snapback] Hvorfor? Han hadde jo bare mistet hjelmen etter å ha blitt slått i svime av en granat eller noe sånn. Jeg tviler på at han en vakker dag bare fant en hjelm og plutselig ble Master Chief, om det er det du prøver å si. 7430556[/snapback] hmm ja kansje du har rett der Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så drit fet ut, synd at den bare kommer til 360 Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så drit fet ut, synd at den bare kommer til 360 7430766[/snapback] Jeg synes det er fett det bare er til 360 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har planer om å kjøpe PS3. Delvis pga mangen lovende titler, man så med halo 3 begynner jeg å tvile. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Halo 3 kommer nok til pc en gang regner jeg med. Blir nok til at jeg prøver det da. Sammen med den voldelige traileren til Bioshock så er de to noe av det hefigste ikke-inngame jeg har sett i år til spill. Endret 5. desember 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jag klarer ikke å spille av videoen og den opnes automatisk i WMP... Hva kan jeg gjøre?? Bare glam det, fikk det til Endret 5. desember 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Høyreklikk, så "save as", eller "lagre som". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg