Gå til innhold

Åpne 360 kontrolleren?

-iL-

Anbefalte innlegg

Jeg klarte kunststykket å søle noe øl på kontrolleren, med resultatet at knappene er veldig sticky, og vanskelige å bruke.

Tenke jeg skulle demontere den for å vaske den skikkelig. Fant frem noen TORX skrujern, men dengang ei. Ser ut som det sitter en liten tapp i midten av skruene? Hva slags verktøy trenger jeg for å demontere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarte kunststykket å søle noe øl på kontrolleren, med resultatet at knappene er veldig sticky, og vanskelige å bruke.

Tenke jeg skulle demontere den for å vaske den skikkelig. Fant frem noen TORX skrujern, men dengang ei. Ser ut som det sitter en liten tapp i midten av skruene? Hva slags verktøy trenger jeg for å demontere ?

7428920[/snapback]

Vel du sier det for såvidt selv. Du trenger torx (T-9) med hull for senter tapp.

Lenke til kommentar

7428920[/snapback]

Vel du sier det for såvidt selv. Du trenger torx (T-9) med hull for senter tapp.

7429047[/snapback]

Viste ikke det fantes :)

Finner jeg en slik på claes olsson?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

på min som jeg åpnet den med står det T-8.

det er noe sikkelig herk og få kontrollen tilbake igjen, rumble funksjonen, ble "ødelgat" rister alt for mye, og bråker, tenkte jeg skulle prøve og lime dem fast.

skulder knappene henger seg fast hvis det er skrudd for hardt igjen, virker det som.

Lenke til kommentar
på min som jeg åpnet den med står det T-8.

det er noe sikkelig herk og få kontrollen tilbake igjen, rumble funksjonen, ble "ødelgat" rister alt for mye, og bråker, tenkte jeg skulle prøve og lime dem fast.

skulder knappene henger seg fast hvis det er skrudd for hardt igjen, virker det som.

7429201[/snapback]

Kan godt hende det er T-8, mulig min er for stor, men jeg bruker i hvertfall T-9. Og det er som du sier, skulder knappene (bumper knappene) henger seg litt hvis man skrur for hardt til, har jeg også opplevd noen ganger.

Dessuten bør du prøve å finne en skrutrekker med lengre og tynnere klinge enn på bits, siden noen av hullene er såpass dype at en bits blir for stor i enden og ikke rekker helt ned (jeg måtte slipe den smalere for å få det til).

Sjekk Claes Olson, Biltema e.l.

Lenke til kommentar
Dessuten bør du prøve å finne en skrutrekker med lengre og tynnere klinge enn på bits,  siden noen av hullene er såpass dype at en bits blir for stor i enden og ikke rekker helt ned (jeg måtte slipe den smalere for å få det til).

Sjekk Claes Olson, Biltema e.l.

7429885[/snapback]

hvem/hva er bits?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...