And.rs Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei! I den siste tiden har jeg fått øynene opp for filmer som Risky Business, E.T, Tilbake til fremtiden serien, Miami Vice osv. Risky Business er vell kansje favoritten. Jeg liker stilen over filmene, og vil se mer, men vet ikke hva som er bra og hva som er dårlig. Er det noen her som kan gi noen gode film tips? Takker for svar. André Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 The Shining Full Metal Jacket Once Upon a Time in America Platoon Terminator Scarface ...for eksempel. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Takk takk Nå har jeg sett Scarface og Terminator og de mest kjente. The Shining har jeg ikke sett ennå så det må jeg gjøre. Ellers er jeg egentlig ute etter litt ukjente filmer fra den tiden. Litt b-film inspirert filmer... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1980-tallet var Norges gulltiår innen filmen. Det finnes én film som oppsummerer absolutt alt som er verdt å få med seg fra denne perioden, og det er Snart 17. Får ikke anbefalt den mange nok ganger. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Siden 80-tallet ikke er min sterkeste side, så må du nok få hjelp av noen andre til mer ukjente filmer fra denne perioden. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 80-tallet var for meg: Indy-triologien Ferris Bueller's day off Flight of the navigator Beverly Hills Cop triologien Lethal Weapon 1&2 (3 under tvil, IKKE nr 4) Tremors (selv om den var helt på tampen) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Die Hard er jo et MUST! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1980-tallet var Norges gulltiår innen filmen. Det finnes én film som oppsummerer absolutt alt som er verdt å få med seg fra denne perioden, og det er Snart 17. Får ikke anbefalt den mange nok ganger. 7429232[/snapback] Du må jo ikke glemme Hockeyfeber! Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du har jo alltids Ghostbusters filmene. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1980-tallet var Norges gulltiår innen filmen. Det finnes én film som oppsummerer absolutt alt som er verdt å få med seg fra denne perioden, og det er Snart 17. Får ikke anbefalt den mange nok ganger. 7429232[/snapback] Du må jo ikke glemme Hockeyfeber! 7430590[/snapback] Du må heller ikke glemme Veiviseren. Inneholder en av de bedre fjellklatringsscenene jeg har sett. Lenke til kommentar
marken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Liker du Risky Business kommer du jo ikke unna Top Gun. Den O'Store jagerflyfilmen fra nevnte periode Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Raging Bull er ikke nevnt enda, så da gjør jeg det. Kjempefilm. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Takker for gode svart:) Skal ta en nærmere titt på de fleste ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå