Gå til innhold

Devin Townsend - Geni?

sekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var det vel bare solo stashet da. Selv liker jeg han ikke, oppskrytt? Ja

7463856[/snapback]

Oppskrytt blir vel kanskje litt feil, iogmed at han ikke er så utrolig komersiell at det gjør noe, og som han sier selv, han gir faen, er derfor han lager så mye forskjellig og variert, alt fra ambient til heavy som f.

Men ja, han har eget plateselskap og produksjonsselskap. Han har produsert for en rekke kjente band.

- 2006 Gwar : Beyond Hell

- 2005 Darkest Hour : Undoing Ruins

- 2004 Ten Ways From Sunday : Ten Ways From Sunday

- 2004 The Heavils : Heavilution

- 2004 Misery signals : Of Malice and The Magnum heart

- 2003 Lamb of God : as the palace burn

- 2002 Soilwork : Natural Born chaos

- 2002 December : The lament configuration

- 2002 Evenlight : Evenlight

- 2001 Frygirl : Someone Please Kill Me

- 2001 Zimmer's hole : Legions of flames

- 2001 The Almighty Punchdrunk : Music for them asses

- 2001 Stuck Mojo : Violate this

- 2001 Just Cause : Finger it out

- 1997 Zimmer's hole : Bound by fire

- 1997 Grrrr : Vancouver extreme music Compilation cd

- 1997 Unit 187 : Loaded

- 1996 Stuck Mojo : Pig walk

Lenke til kommentar
Tror du han bryr seg om en nordmann syns han er oppskrytt? :p

7464017[/snapback]

Trur du jeg sa det for å treffe en nærve hos han? Bare sprer fakta. Han er nok ikke kommersiell nei, men trenger ikke være det for å være oppskrytt. Ser flere her i tråden skryte han opp så.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke være populær for å være oppskrytt. Men synes nå ikke Towsend er særlig oppskrytt allikevel. OK, en del av fansen hans mener han er verdens beste vokalisten, noe som er å skryte ham opp etter min mening. Men pressen og resten av verden undervurderer ham heller. Selv de som ikke liker han kan fornekte at han er fantastisk flink, men en del anmeldelser og artikkeler jeg har sett av musikken hans undervurderer absolutt bredden på verkene hans, selvom de ikke kan nekte for stemmeprakten.

Lenke til kommentar

Har hørt en god del på Accelerated Evolution i det siste, må si jeg er ganske frelst. :D Synes vokalbruken var litt rar i starten, og at lydbildet var litt "rotete" men det er virkelig kos når alt kommer til alt.

Har ikke fått hørt så mye av det andre enda. Hvilke album bør jeg ta dersom jeg liker Accelerated Evolution?

Lenke til kommentar
Har hørt en god del på Accelerated Evolution i det siste, må si jeg er ganske frelst. :D Synes vokalbruken var litt rar i starten, og at lydbildet var litt "rotete" men det er virkelig kos når alt kommer til alt.

Har ikke fått hørt så mye av det andre enda. Hvilke album bør jeg ta dersom jeg liker Accelerated Evolution?

7477475[/snapback]

Ofte ting høres ut som rot før man får hørt igjennom et par ganger. Jeg syns skiver som vokser jo mer man hører på de, er bedre enn de som fenger med en gang, og man fort blir lei.

Lenke til kommentar
Ser flere her i tråden skryte han opp så.

7464024[/snapback]

Tro meg, folk flest vet ikke hvem han er. Bortsett fra en del fokus i subkulturmiljøer som dette forumet, er det ukjent musikk som er langt fra oppskrytt. Musikk er ikke oppskrytt før media skryter.

7477615[/snapback]

Jo, er ikke media som gjør noe oppskrytt. Er alt som skryter det opp.

Lenke til kommentar

Sterkt uenig. Hvis en person liker noe han/hun hører, så skryter personen av det fordi det i personens ører er bra.

Når det derimot blåses opp i media ufortjent, som gjør at en artist eller et band får ufortjent mye oppmerksomhet som igjen fører til mer penger i kassa og økte salgstall, da begynner det å lukte oppskrytt.

I din verden nå, må jo folk si dette for ikke å skryte opp et band: "Joda, jeg liker dem kjempegodt jeg, men de spiller dårlig musikk"

Lenke til kommentar
Svar på den seriøse delen av ditt svar:

Jeg snakker ikke om noe så snevert som bare anmeldelser, men media generelt sett. Media leverer mye mer om musikkartister enn anmeldelser. Jeg snakker om intervjuer, artikler, eksponering på TV også videre.

7485208[/snapback]

Det er en forskjell på overoppskrytt og overeksponert. Synes nok ikke han er noen av delene likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...