Ozelot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei, finnes det en en måte å finne egne innlegg i en hvilkensomhelst stor tråd ? Siden de\dere som driver forumet ikke klarer\har lyst å lage det til slik at vi kan fjerne tråder fra "Mine innlegg" så har jeg måttet finne en annen metode på "problemet". Har da begynt å lete etter mine egne innlegg i tråder som ikke har noen betydning, og rapporterer de for sletting. Siden dette er utrolig slitsomt å lete gjennom mange hundre sider, så lurer jeg på: Finnes det en enklere måte å finne sine egne innlegg i enkelte tråder ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det har vorte sagt tidlegare at å søke etter ein person sine innlegg i ein tråd er umogeleg. Er ikkje tidsbegrensinga nok? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Tidsbegrensninga ? Hva mener du ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene. 7453318[/snapback] Tror Ozelot mener det å søke på egne innlegg i store poster, la oss si f.eks Siste Ordet og at man bare fikk opp sine egne poster, eller andres poster i den threaden Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eg refererte til det innlegg #3 der han spør kva incanus meinte tidsbegrensinga. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene. 7453318[/snapback] Tror Ozelot mener det å søke på egne innlegg i store poster, la oss si f.eks Siste Ordet og at man bare fikk opp sine egne poster, eller andres poster i den threaden 7453336[/snapback] En tier til den som finner det ut! (pengene hentes hos "Tom waits for alice"her på forumet.) Endret 8. desember 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Eg meinte med tidsbegrensinga det ttt nemnte – om det ikkje var godt nok at trådar forsvinn frå Mine innlegg etter 2 månadar (om du ikkje har endra på det) om du ikkje poster i den, i staden for å få innlegg sletta. Endret 8. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg tror ikke jeg har endret på noe, men jeg har masse tråder som jeg ikke har postet i på lenge. Siden disse trådene dukker opp av og til i mine innlegg (fordi noen har postet i de) så hadde det vært greiest å få vekk innleggene min slik at de ikke dukker opp i "Mine innlegg" mer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sjekk øvst i Mine Innlegg då. Er det over to månadar sidan du posta i trådane, og det er to månadar som er valgt der, so vil dei ikkje kome opp i Mine innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg