Gå til innhold

Finne egne innlegg i en tråd....

Anbefalte innlegg

Hei, finnes det en en måte å finne egne innlegg i en hvilkensomhelst stor tråd ?

Siden de\dere som driver forumet ikke klarer\har lyst å lage det til slik at vi kan fjerne tråder fra "Mine innlegg" så har jeg måttet finne en annen metode på "problemet".

Har da begynt å lete etter mine egne innlegg i tråder som ikke har noen betydning, og rapporterer de for sletting.

Siden dette er utrolig slitsomt å lete gjennom mange hundre sider, så lurer jeg på:

Finnes det en enklere måte å finne sine egne innlegg i enkelte tråder ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene.

7453318[/snapback]

Tror Ozelot mener det å søke på egne innlegg i store poster, la oss si f.eks Siste Ordet og at man bare fikk opp sine egne poster, eller andres poster i den threaden :)

Lenke til kommentar
Som standard viser "Mine innlegg" dei trådane du har hatt eit innlegg i dei siste to månadene.

7453318[/snapback]

Tror Ozelot mener det å søke på egne innlegg i store poster, la oss si f.eks Siste Ordet og at man bare fikk opp sine egne poster, eller andres poster i den threaden :)

7453336[/snapback]

En tier til den som finner det ut!

(pengene hentes hos "Tom waits for alice"her på forumet.)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har endret på noe, men jeg har masse tråder som jeg ikke har postet i på lenge.

Siden disse trådene dukker opp av og til i mine innlegg (fordi noen har postet i de) så hadde det vært greiest å få vekk innleggene min slik at de ikke dukker opp i "Mine innlegg" mer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...