Alen Mistric Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en 600x275x60mm treverk i or, lønn, ask, mahogany eller hva en gitarkropp lages i?? jeg trenger dette produktet veldig fort.. sjekket på maxbo og der selger de det ikke.. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en 600x275x60mm treverk i or, lønn, ask, mahogany eller hva en gitarkropp lages i?? jeg trenger dette produktet veldig fort.. sjekket på maxbo og der selger de det ikke.. 7428861[/snapback] Hvor bor du? Du kan jo søke på Google: Gitarbutikk Bergen feks. Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg tror ikke jeg ville satset 120 kr strenger på din gitar laget av or. Du finner info hos google og skills på en skole. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Or er da et helt kurant treslag for gitarkropper, men det er kanskje litt vrient å få tak i en bra bit. Lenke til kommentar
Alen Mistric Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Altså det er en el-gitarkropp jeg skl lage da.. glemte å si det.. og størrelsen 600x200x60 eller 600x400x60... bor i akershus Endret 6. desember 2006 av anigma Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mahogany kan være litt skummelt å lage gitarkropp med ihvertfall. Den kan slå sprekker mener jeg å ha hørt. Har en kompis som har en Gibson SG bass fra 67 i mahogany og han ble fortalt det av folket på musikkforetningen at mange har opplevd at kroppen kan dele seg tvers over, og øverst på halsen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde spurt i kultur-->musikk->musikkskapning og instrumenter-->Forumets uofisielle gitartråd. Iallefall en der som har bygd et par gitarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå