Joachim_F Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 3000AD har kunngjort Galactic Command, et spill inspirert av den klassiske FreeSpace-serien. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 3000AD-sjefen Derek Smart beskriver gameplayet som "reis dit, skyt det, vend helskinnet hjem igjen". Låter ikke akkurat så fryktelig engasjerende eller nyskapende. spillet inneholder ingen strategiske elementer eller utforsking og handel Det er dette jeg vil ha, i et samspill med heftig action og nyskapende elementer. En god historie du kan leve deg inn i er nærmest selvfølgelig. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har savna spill som Freespace... Har faktisk trua på dette spillet. Håpe berre at Microsoft ikkje gjer dette spillet KUN for X-Box360 Skjer det... blir ej Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Et nytt Derek Smart spill. Jeg kan virkelig styre min begeistring. Det er bare nødt til å feile. Noen som husker Battlecruiser 3000AD? Jeg for min del prøver å glemme det... Og alle problemer de måtte ha med Microsoft har garantert utspring i comp.ibm.pc.games.* egne, infamøse Derek Smart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg