Typhon Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei!! Hva er det beste KT400-baserte kortet med raid på markedet nå? Vurderer en aldri så liten oppgradering av min maskin.... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Dersom du tenker på overklokking (slik det ser ut av signaturen din), kan du ta en titt på testen vi har av Abit KD7-RAID hovedkortet. Asuskortet som vi har brukt som referansekort i testen, er et meget stabilt og bra kort, men klarer ikke å komme i nærheten av Abitkortet når det kommer til overklokking. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Ser bra ut det :smile: Men det med AGP-volten, er det kritisk at den mangler det eller? DA tenker jeg på overklokking av skjermkortet... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 På mitt GF4TI4200 kort har jeg ikke merket noen forskjell å på overklokkingen med å øke AGP spenningen, så det varierer muligens på de forskjellige skjermkortene. Vi har et GF3Ti200 skjermkort som kunne klokkes ganske mye mer når vi øket AGP spenningen. Totalt sett vil jeg si at Abitkortet har såpass mange andre innstillingsmuligheter at det oppveier mangelen på justering av AGP spenningen. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Akai... :smile: Da tror jeg går for et sånnt et under juletreet i år :wink: Er ikke _DEN_ overklokkeren, men liker å dille med hastighetene mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå