Gå til innhold

Blue Dragon ute i Japan. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke om det er heilt min greie heller, men kudos til alt som kan føre til et større og mer variert spillbibliotek til 360 :thumbup:

Det har vel også blitt godt mottatt både Famitsu og et annet japansk spillblad. Men så ga jo Famitsu også gode karakterer til DOAX2 :)

Lenke til kommentar
Bare litt overveldet over hva slags titler som selger bra i nintendo land

7428914[/snapback]

Du tenker på dype rollespill med komplekse karakterer og dramatiske historier? Tror de er like overveldet over hva som selger bra her borte: en gjeng gorillaer i rustninger som rusler rundt i et grått landskap og plaffer ned monstre i timesvis mens de roper "HELL YEAH!".

Lenke til kommentar

7428914[/snapback]

Du tenker på dype rollespill med komplekse karakterer og dramatiske historier? Tror de er like overveldet over hva som selger bra her borte: en gjeng gorillaer i rustninger som rusler rundt i et grått landskap og plaffer ned monstre i timesvis mens de roper "HELL YEAH!".

7429239[/snapback]

Pliiiz, de roper "HELL YEAH!" når de får til en active reload. "Get back in your hole!" og "Scratch one grub!" er det de sier når de plaffer ned monstre.

Så litt...snålt ut, lenge siden jeg har spilt ett JRPG og er litt kresen til vanskelighets graden i de. FFX var for lett, Third Age og. Spille stilen er bra den, gidder bare ikke spille spill som har en ferdighet som tar vekk all motstand.

Lenke til kommentar

7428914[/snapback]

7429239[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar

Famitsu-anmelderne: 10, 9, 9 og 9.

Så får vi se om spillet er nok til å overbevise japanerne om X360...

Personlig er jeg meget spent. Her er det noen fantastiske folk som står bak: Hironobu Sakaguchi, mannen bak Final Fantasy-serien, er lederen for prosjektet. Akira Toriyama, skaperen av Dragon Ball-serien, er art designer. Nobuo Uematsu, mannen som har laget det meste av musikken til Final Fantasy-serien er også med her. Det er verdt å merke seg at det siste spillet de laget sammen var Chrono Trigger, etter min mening tidenes rollespill.

Lenke til kommentar

Jeg for min del gleder meg svært til dette spillet. Alan Wake og Blue dragon er de mest interessante av de kommende X360 spillene.

Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men av det jeg har sett av spillet gir meg en Chrono Trigger-feel. :hmm: Men det lover ivertfall bra.

Lenke til kommentar

7428914[/snapback]

7429239[/snapback]

The demo we played (there were two saved games that were selectable, but we only had time to play through one) saw four of what appeared to be six main playable characters team up to take on an army of robots sent by the game's villain, whose name is unknown and resembles a purple Yoda, if you can envision that. This robotic genius has designed an army of war robots to enact his nefarious plans, and it's up to your group to fight through the robotic army and give chase to the evil purple man before his goals are met.

:)

Japanske "dramatiske historier" er artig når jeg er i humør til det og har tid, men for en times spilling her og der foretrekker jeg et lite adrenalinrush med actiongorillaer any day :)

Blue Dragon så forsåvidt fint ut til JRPG å være, får fyre det opp når jeg har kommet meg gjennom FF12 og den nye Zeldaen som er rundt hjørnet. Frøkna er inneforstått med at det blir mye spilling når Wii kommer, får prøve å skvise inn noen skikkelige Blue Dragon økter også før hun lukter lunta :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...