Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg er homo:(

Mads-b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hormoner spiller deg ofte et puss i ung alder.

Men det du bør gjøre nå, er å være åpen for at du kan ha en viss interesse for gutter og ikke benekte dette på noen måte, for om du gjør det, kan det komme tilbake som et hardt slag i ansiktet. o.O

Lenke til kommentar

Du finner dette best ut når du utvikler følelser for noen. Å få bender i dusjen betyr ikkeno... Når jeg var på din alder, så kunne jeg få bender nårsomhelst, hvorsomhelst. Pinlig ? Åjada, kunne jeg noe for det ? nei..

Ta tiden til hjelp, du finner tidsnok ut om du er homo eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sist gym time sto jeg lenge å så på penisen til en kompis i klassen, etter en liten stund merket jeg at min ble eregert.

kan det ha seg slik at jeg er homo?

7428590[/snapback]

Mest sansynlig nei, men det hadde kanskje vært en god ide å holde øynene dine for deg selv.

Lenke til kommentar
Du får prøve å ha homosex en gang da. Enten liker du det, eller så liker du det ikke... kan jo være at du er bifil..

7573755[/snapback]

Kanskje ikke det beste, hvis han finner ut at han ikke er homofil, vil det være et bilde som sitter ganske langt inne når man ikke er homo. Nå går jeg utifra at du er hetro, hvis du hadde hatt sex med en gutt, hva hadde du selv syntes da ?

Lenke til kommentar
Du får prøve å ha homosex en gang da. Enten liker du det, eller så liker du det ikke... kan jo være at du er bifil..

7573755[/snapback]

Syns ikke det hørtes noe særlig lurt ut, men er jo klart at det kommer veldig an på situasjonen til den personen det er aktuelt for.

Legningen til en person er jo ikke den fysisk seksuelle omgangen med en annen, men hvem man faktisk føler seg tiltrukket av. Det blir vel forsåvidt også ganske klart etter hvert om man føler seg tiltrukket av jenter eller gutter, så svaret kommer vel i seg selv med tiden, kanskje du har det allerede?

Har dessverre ikke mer konstruktivt å komme med, fikk det veldig enkelt jeg med at når turtles og biker mice from mars ikke var kult lengre så var det jenter/pc/bil som opptok hele hjernen.

Shake it off, bitene faller nok på plass etterhvert :thumbup:

Lenke til kommentar
Vist du kunne blitt forelsket/tent av en gutt da er du homofil. Vist tanken av å bli forelsket og ligge med en mann ikke freeker deg totalt ut så er det en stor sjanse for at du er det ja. Ikke noe gale i det, man er det man er.  ;)

7578754[/snapback]

Er faktisk maaange som blir tent av sitt eget kjønn og likevel er langt fra homofil. Jeg vil definere homofil som .. at man kan forelske seg i sitt eget kjønn. :)

Lenke til kommentar

Du kan ikke si om du er homofil eller ikke den over nevnte episoden. Det er faktisk mer eller mindre vanlig for heterofile gutter å tenne indirekte på synet av andre gutter. Rett og slett fordi synet av en penis, en manne rumpe som jokker på ei dame i en film osv gir assosiasjoner til det motsatte kjønn.

For å sette opp en linjen blir det f.eks.

->penis->ereksjon->brukspenis->bruksvagina->våt vulva->jente->digg!

Nå er jo også homofili mye mer enn bare sex mellom to av samme kjønn, liksom heterofile også gjør andre ting enn bare å ha seg.

Lenke til kommentar
ja men da kan de jo bare bruke søkefunksjonen

7651759[/snapback]

Jojo, men det er da bare en fordel dersom de får anledningen til å spørre om spørsmål de også. Så kan vi samle alle tråder som omhandler usikkerhet rundt seksuell legning i en post.

7653565[/snapback]

ja men da kan man jo bare starte "den store jeg tror jeg er homo tråden" eller noe sånt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...