Tailwhip Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei! jeg har fått et problem som er så teit at jeg ler mer enn å ble irritert! i går skulle jeg restarte pcen, da ville den ikke starte win plutselig! etter mye kluss å fuss tok jeg ut lydkortet [Trust 5:1] da brått startet win! så jeg prøvde på nytt.. slå av pcen, tok i lydkortet å slo den på men nei.. ikke pokker om win ville starte.. så jeg tenkte at jeg må ta i bruk det innebygde heller.. men ikke pokker om det heller virker. det kommer bare masse svak skurring fra høytalerene når jeg skal spille musikk! noen som vet hva som kan ha skjedd? jeg har lastet ned nyeste drivere til både Trust kortet å til den innebygde uten noe hell! Endret 5. desember 2006 av Tailwhip Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Om windows fryser under oppstart kan det ha noe med driverkonflikter å gjøre. Vet at Deamon-Tools har/hadde store problemer med Logitech sine QuickCam drivere, da nektet maskinen å starte (kjipt for meg som hadde QuickCam integrert i min bærbare). Installerte du noen programmer ol. før problemene oppsto? Lenke til kommentar
tkterje Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Enig der, høres ut som driverkonflikter, prøv evt. å fjern alle lyd driverne og installer på nytt. Når det gjelder det støy fra det interne lydkortet kan du prøve å dempe cd audio i master volum oppsettet. Denne pleier å lage litt støy;)) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Tailwhip Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har ikke instal noe nytt.. jeg tok kun en litt for skjeldent restart! ja det stemmer nok at det er noe driver kluss for pcen starter fint når jeg enten tar ut lydkortet eller avinstal driverene! jeg bruker deamon tool så det er mulig at det er noe der som ligger å lager trøbbel! Prob med det interne lydkortet er at det kommer kun noen rare skurre lyder som om det ikke virker eller noe snålt! Skal prøve å fjerne alle lyd drivere osv ås der jeg om jeg får noe virk på det da.. takker for alle svar Endret 5. desember 2006 av Tailwhip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå