The Stig Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei! (Edit: Jeg har editert topicen da mitt første problem er løst) Jeg driver for tiden å skriver et script som skal koble en maskin til en ftp server, laste opp filer og deretter avslutte. Det jeg nå sliter med er å laste opp til serveren, jeg skal altså helst ha både mapper og filer kopiert over fra A til B. Edit:Jeg får nå sendt over filer, men fortsatt ikke mapper. Er dette i det hele tatt mulig? Jeg har også mulighet for å reversere scriptet om det hjelper, altså at jeg laster ned filer i stedet for å laste opp. Her er scriptet. user automat passord dir C:\Documents and Settings\Stikk-kont@kten\Desktop\test\Haha mput Takker for svar Endret 5. desember 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) For de som er interessert kan jeg vise hva løsningen ble. Batch script: cd C:\FTP\A ftp -n -s:A.txt ftp.n-di.org cd C:\FTP\B ftp -n -s:B.txt ftp.n-di.org Og scriptet for FTP: user brukernavn passord binary prompt n cd /A/ mget *.* bye Osv osv.. user brukernavn passord binary prompt n cd /B/ mget *.* bye Endret 5. desember 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå