enurweb Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heisann! Er på jakt etter en trådløs optisk mini mus som har en slik stick som sitter fast under musa som enn plugger i USB porten til en bærbar business PC. Om noen har gode forslag å komme med setter jeg virkelig pris på dette Det som jeg foreløpig har tenkt er at den skal se litt stilig ut, være minst mulig og det andre jeg har skrevet ovenfor. Pris er av null betydning. På forhånd takk for alle tips Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har noen på jobb ifra microsoft. men de koster en del da ca 450kr.. Hendige er dem Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Pris er som sagt ikke noe emne Jobber til daglig med å dra inn store kontrakter rundt forbi så om den oppfyller noen kriterier må du gjerne komme med hvilken modell det er eller en direkte link Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er vel ingen forskjell på en bærbar USB port og en vanlig. Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Dette er den stiligste musa, den legges sammen med senderen inni kroppen. Rullehjulet er bare et scroll-område som på laptoper... Har den selv, den er skikkelig stilren. 495,- på komplett. Endret 5. desember 2006 av Aceman2 Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Pen var den hvert fall Har den normale klikke knapper slik som en vanlig mus slik at enn dobbeltklikker på ikoner osv? Lurer også på om du kunne gitt meg noen mål på den om det ikke er for mye bry da, fant ikke det noe sted. Tenker da lengde, høyde og bredde. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=52278&site=6 en slik`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå