mikaragua Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Rihanna - Unfaithful, den satt i noen dager. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor være flau over låter som setter seg, dette er låter som hjernen oppfatter som enkel. Har slutta å ta meg selv i å si "huff for noe møl" det jeg nynner på. Det er noe med dem og jeg tror vi har behov for å nynne/tenke på noe annet en gang i blant Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er ikke akkurat flau over å ha dilla på denne sangen, men den passet liksom ikke inn i noen andre tråder hehe. Klaus Nomi, genial kar! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Annie - My Heartbeat... Den er jo svinefet Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Ikkje at eg tykkjer det er noko å vera flau over, men eg var stor fan av Britney Spears og Spice Girls når eg var 13-14, og dei var i starten av karrieren sin. AC/DC - TNT kanskje. Blir som Teletubbies i forhold til Six Feet Under sin versjon Kan jo ikkje jamførast eingong. AC/DC sin originalversjon er jo som rock n' roll-klassikar å rekne, medan alt "Six Feet Under" gjorde var å skrika den. Men vokalisten såg unekteleg tøff ut. *Fyrer opp AC/DC - TNT* Annie - My Heartbeat... tongue.gif Eg hugsar at eg tykte Annie - Bubblegum (eller noko liknande) var dritkul. Endret 14. januar 2008 av Xyril Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 From london to berlin eller no sånt xD Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sandra - Midnight Man *grøsse* Er glad den tida der er forbi, sistnevnte satt litt for lenge i da den kom ut gitt... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (performed by Limahl, composed by Giorgio Moroder), mer info. om VG-lista på den tiden finnes her. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sirens av Dizzee Rascal. Den ble hørt på med jevne mellomrom før. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Scorpions - Winds of change" Første cd`n jeg hørte på en gang på 80-tallet.. Come on, Scorpions er jo bra greier Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rihanna - Umbrella. *grøss* Samt Peaches - Rosa Helikopter *mer grøss* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Cause of my humps! My humps, my humps, my humps! Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Timbaland/Timberlake/Furtado - Give It To Me WTF? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noe tull av Atryu og In Flames Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 i det siste har det florert av "drittlåter" i hodet mit. Har til og med gått sålangt som å anskaffe meg dem Backstreet boys - incomplete a1- everytime Wisnu - Love like that. Frels meg.... Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den derre "I'm the wolf, let me in, let the party begin".. Husker ikke hva den heter.. Den var skamstygg Edit: Nei, faen nå kommer den tilbake! A-Moe - Mom Is Gone er det nok du mener Er enig i det du sier, den er fæl ja! Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (performed by Limahl, composed by Giorgio Moroder), mer info. om VG-lista på den tiden finnes her. haha, den sitter. Limahl sin versjon slutter jo aldri.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den derre "I'm the wolf, let me in, let the party begin".. Husker ikke hva den heter.. Den var skamstygg Edit: Nei, faen nå kommer den tilbake! A-Moe - Mom Is Gone er det nok du mener Er enig i det du sier, den er fæl ja! I og for seg heter'n Mom is Home Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Crazy frog sangen! Tro min lillesøster på ti digger den. En annen sang min tiårige søster har gitt meg på hjernen et par ganger er denne: Russian Airborne Troops Music Video var jo råfet. Og så var han kindof kjekk han der syngemannen. Lurt smil. Så ut som om han pønsket på noe.. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Må vel være You're My Heart, You're My Soul av Modern Talking. Ikke spør hvorfor, jeg har fortrengt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå