Liquid Crystal Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En låt fra Robby(i?) williams....*grøss* Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sanger jeg har hatt dilla på, men som jeg idag er litt småflau over. Rednex - Cotton eye Joe Alice Cooper - Poison Pet shop boys - Go west Ini Kamoze - Here Comes the hot stepper ( eller noe sånt) får vondt av å tenke på det Det er nok noen flere grufulle sanger jeg hørte på i mine barne og ungdomsår, men jeg har nok fortrengt det meste. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Alice Cooper - Poison 7433093[/snapback] Ikke kødd med Alice Cooper da, det er jo kjempemusikk! Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Alice Cooper - Poison 7433093[/snapback] Ikke kødd med Alice Cooper da, det er jo kjempemusikk! 7433154[/snapback] [ironi] Ja ikke sant. Nesten like bra som Iron Maiden, for det er så bra det å [/ironi] Endret 5. desember 2006 av Arnenonym Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Den henger i hode mitt fortsatt, selv om jeg hørte den for evig mange uker siden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Alice Cooper - Poison 7433093[/snapback] Ikke kødd med Alice Cooper da, det er jo kjempemusikk! 7433154[/snapback] [ironi] Ja ikke sant. Nesten like bra som Iron Maiden, for det er så bra det å [/ironi] 7433196[/snapback] Wow, jeg er spent på å høre hva slags musikk du liker om du dømmer kvalitet som Cooper og Maiden nedenom og under. Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Wow, jeg er spent på å høre hva slags musikk du liker om du dømmer kvalitet som Cooper og Maiden nedenom og under. Det var nok bare et lite troll som sneik seg inn i det innlegget der. Men jeg får nok litt dårlige asosiasjoner av Iron Maiden, mye pga at befalet likte å spille det høyt fra bilene sine når vi var ute og marsjerte under helvetesuken. Spesielt Run to the hills.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En finsk polka sang (eller noe sånt...), det var lagd en post på forumet om det osv.. Så forsvant den ut av hodet mitt for etpar uker, og gjett hva jeg våkner til idag: jo, det er noen folk som arbeider på ett hus 30 meter fra mitt hus og de spiller den DRIT høyt i minst 10-15 minutter eller noe sånt. Argh. 7432689[/snapback] Er det denne du snakker om? Ieva's Polka Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Outkast - Hey Ya surret en del i hodet mitt når den var på topp. Oh the horror. Dag og natt: Heeeeeey yaaaaaa! Heeeyy yaaaaaa!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eg er ikkje flau over å ha høyrt på noko musikk, det er ein god del musikk er før lytta på som eg aldri kunne tenke meg å høyre på i dag, men når eg høyrte på den musikken var det den eg likte og eg er ikkje flau over å ha hatt ein anna musikksmak for fleire år sidan. Vart ein merkeleg setning dette. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Schanppi Das Kleine Krokodil Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) En finsk polka sang (eller noe sånt...), det var lagd en post på forumet om det osv.. Så forsvant den ut av hodet mitt for etpar uker, og gjett hva jeg våkner til idag: jo, det er noen folk som arbeider på ett hus 30 meter fra mitt hus og de spiller den DRIT høyt i minst 10-15 minutter eller noe sånt. Argh. 7432689[/snapback] Er det denne du snakker om? Ieva's Polka 7433726[/snapback] Ja, uff. La oss alle kaste forbannelser over den sangen. BTW, jeg har litt dilla på den VDV Russian Airborne troop sangen jeg og. Alexander Buinov er slik en trivelig kar, han er så tøff der han står og smiler. *LOL* Edit: Hørte nettopp gjennom den polka sangen, blir provosert at den ass. Endret 5. desember 2006 av strang3r Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 7434280[/snapback] Klasikker kor? Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette må være værst hittil.. fikk en youtube link fra en tulling her en dag, og den inneholdt Rosa helicopter.. fikk den selvfølgeli på hjernen :/ spilte den til og med i timen. . . mista noen venner da ja Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, uff. La oss alle kaste forbannelser over den sangen. Edit: Hørte nettopp gjennom den polka sangen, blir provosert at den ass. Det værste er at det er lagd en slags tranceversjon av den nå. :S :S Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 "Scorpions - Winds of change" Første cd`n jeg hørte på en gang på 80-tallet.. WIND OF CHANGE Music: Klaus Meine Lyrics: Klaus Meine I follow the Moskva Down to Gorky Park Listening to the wind of change An August summer night Soldiers passing by Listening to the wind of change The world is closing in Did you ever think That we could be so close, like brothers The future's in the air I can feel it everywhere Blowing with the wind of change Take me to the magic of the moment On a glory night Where the children of tomorrow dream away in the wind of change Walking down the street Distant memories Are buried in the past forever I follow the Moskva Down to Gorky Park Listening to the wind of change Take me to the magic of the moment On a glory night Where the children of tomorrow share their dreams With you and me Take me to the magic of the moment On a glory night Where the children of tomorrow dream away in the wind of change The wind of change Blows straight into the face of time Like a stormwind that will ring the freedom bell For peace of mind Let your balalaika sing What my guitar wants to say Take me to the magic of the moment On a glory night Where the children of tomorrow share their dreams With you and me Take me to the magic of the moment On a glory night Where the children of tomorrow dream away in the wind of change Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 -Den rosa sangen -Rose helikopter (Peaches) -Dynamit (Caramell) -Hit me baby one more time (Britney) -Rompa mi (DDE) -Zetor'n (Too Far Gone) kan sikkert fortsette sånn i evigheter. skammer meg mye. derfor går det så mye i pink floyd og coca-cola-sang nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 -Den rosa sangen -Rose helikopter (Peaches) -Dynamit (Caramell) -Hit me baby one more time (Britney) -Rompa mi (DDE) -Zetor'n (Too Far Gone) kan sikkert fortsette sånn i evigheter. skammer meg mye. derfor går det så mye i pink floyd og coca-cola-sang nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå