Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja rett og slett, hvilken låt er du flauest over å ha hatt dilla på? Når jeg sier "hatt" mener jeg ikke for ti år siden, men nå nylig, hvilken låt er den som passer minst til det du hører på til daglig, men som allikevell har drillet seg fast til hjernebarken og du tar deg selv i å nynne på i tide og utide? For min del er det låta Tell It To My Heart av Taylor Dayne, skikkelig harry 80ies love-pop. Faen, skulle ikke ha skrevet dette, når begynner det igjen...)(#%/")#(!!!...dam di dam di da, dam di dam di oooonly one.... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Offtopic, men... For et sinnsykt bra bilde du har med bildene... råtøft! Før engang digga jeg macarena dog. det er enormt lenge siden og det var ikke det du lette etter.. nå nylig har jeg vel ikke hatt dilla på noe så sært.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Shaggy - Bombastic (eller hva faen den het). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Holly Dolly - Dolly song Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 the pippetes - pull shapes :s Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Shaggy - Bombastic (eller hva faen den het). 7428088[/snapback] Føler med deg. Hadde den en stund jeg og, på kasset. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan ikke si jeg har vært flau over noe slikt, men den som har passet minst inn blandt resten av musikken er nok Scatman. Lagde egen tråd om han og greier, and here it is. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Svaret er såre enkelt. Jeg er mann/ gutt og sangen jeg hadde dilla på/ gikk og sang på var følgende: Shania Twain - "The woman in me" Endret 5. desember 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
sh- Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Åge Aleksandersen - 4 Pils og 1 Pizza Endret 5. desember 2006 av sh- Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Botten Anna |.\ 7432154[/snapback] Oi oi oi, tror du leder her. Lenke til kommentar
the-shock Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Botten Anna |.\ 7432154[/snapback] Oi oi oi, tror du leder her. 7432246[/snapback] har rom rett vedsiden av sQsteren min, hun hadde faatt seg nytt stereoanlegg, spilte den hele tiden! det var saa plagsomt at den ikke kom ut av hodet mitt, forstaar ikke hvordan, jeg som er metalfreak og alt Endret 5. desember 2006 av the-shock Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Basshunter - Boten anna. Skyt meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 U2 - Beautiful Day Fydda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Everytime - A1 Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En finsk polka sang (eller noe sånt...), det var lagd en post på forumet om det osv.. Så forsvant den ut av hodet mitt for etpar uker, og gjett hva jeg våkner til idag: jo, det er noen folk som arbeider på ett hus 30 meter fra mitt hus og de spiller den DRIT høyt i minst 10-15 minutter eller noe sånt. Argh. Lenke til kommentar
SynneSkagen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Usher - Yeah! Forferdelig! Oioioioi. Jeg var skitten. SKITTEN! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Den derre "I'm the wolf, let me in, let the party begin".. Husker ikke hva den heter.. Den var skamstygg Edit: Nei, faen nå kommer den tilbake! Endret 5. desember 2006 av UGK Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm, ha dilla på en sang, vil det si at man spiller den mye eller er det kun snakk om nynning? Dersom det kun er snakk om nynning så tror jeg vi har et par flotte boyband-sanger på lista: A1 - Caught in the middle Westlife - Uptown Girl Backstreet Boys - The Call Hyggelig Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Den derre "I'm the wolf, let me in, let the party begin".. Husker ikke hva den heter.. Den var skamstygg 7432917[/snapback] Flott den, hatt den et par ganger. Rart at ingen har nevnt Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA, den er livsfarlig. Jobber på en byggeplass og dessverre går det mye i NRK mp3.. :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå