Gå til innhold

Hvilken låt er du flauest over å ha hatt dilla på?

Fulgu

Anbefalte innlegg

Ja rett og slett, hvilken låt er du flauest over å ha hatt dilla på?

Når jeg sier "hatt" mener jeg ikke for ti år siden, men nå nylig, hvilken låt er den som passer minst til det du hører på til daglig, men som allikevell har drillet seg fast til hjernebarken og du tar deg selv i å nynne på i tide og utide?

For min del er det låta Tell It To My Heart av Taylor Dayne, skikkelig harry 80ies love-pop.

Faen, skulle ikke ha skrevet dette, når begynner det igjen...)(#%/")#(!!!...dam di dam di da, dam di dam di oooonly one....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Botten Anna |.\  :blush:  :thumbdown:

7432154[/snapback]

Oi oi oi, tror du leder her.

7432246[/snapback]

har rom rett vedsiden av sQsteren min, hun hadde faatt seg nytt stereoanlegg, spilte den hele tiden! det var saa plagsomt at den ikke kom ut av hodet mitt, forstaar ikke hvordan, jeg som er metalfreak og alt :blush:

Endret av the-shock
Lenke til kommentar

En finsk polka sang (eller noe sånt...), det var lagd en post på forumet om det osv.. Så forsvant den ut av hodet mitt for etpar uker, og gjett hva jeg våkner til idag: jo, det er noen folk som arbeider på ett hus 30 meter fra mitt hus og de spiller den DRIT høyt i minst 10-15 minutter eller noe sånt. Argh.

Lenke til kommentar

Hmm, ha dilla på en sang, vil det si at man spiller den mye eller er det kun snakk om nynning?

Dersom det kun er snakk om nynning så tror jeg vi har et par flotte boyband-sanger på lista:

A1 - Caught in the middle

Westlife - Uptown Girl

Backstreet Boys - The Call

Hyggelig :)

Lenke til kommentar
Den derre "I'm the wolf, let me in, let the party begin".. Husker ikke hva den heter.. Den var skamstygg

7432917[/snapback]

Flott den, hatt den et par ganger.

Rart at ingen har nevnt Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA, den er livsfarlig. Jobber på en byggeplass og dessverre går det mye i NRK mp3.. :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...