Blank_File Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har nettopp fått igjen min HP Pavillion DV9074 fra Infocare nå. Jeg plages av svært hyppige oppdatering fra Windows Update, og den samme oppdateringen hver gang. "Size: 5.4 MB A vulnerability exists in the XMLHTTP ActiveX control within Microsoft XML Core Services that could allow for remote code execution More information for this update can be found at http://support.microsoft.com/kb/927978" Noen som har noe anelse hva dette skyldes? Ikke at det egentlig gjør så enormt mye, men det er så sykt irriterende! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har du administrator rettigheter, slik at den faktisk blir installert? -C- Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Selvsagt!! Har sikkert passert 30 nå, og alle loggene til installasjonen legger seg i egne mapper på D:\ Det er vel antagelig noe som har sammenheng med den nye Internet Exploreren kan jeg tenke meg. Endret 5. desember 2006 av Blank-File Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Den gir seg ikke. Hver gang jeg avslutter maskinen så blir en oppdatering installert, men den er der igjen like fremt når maskinen skrus på igjen. Ingen som har dette problemet altså? For kanskje ringe support? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå