oletider Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hei, hvor store høytalere kan jeg ha i fronten på min ford sierra 3 dørs 1987modell? takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så lenge de ikke dekker over lysene dine kan du vel ha så store du vil. Ikke det at jeg skjønner hva du skal med høytalere i fronten? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er vel kanskje i dørene han meiner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det kan også være at han mener i dashbordet eller i sparkepanelene, men jeg forsøkte bare å svare på det han spurte om..... Endret 5. desember 2006 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er lov å bruke innsida av hue Lenke til kommentar
oletider Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 mente i døra ja, elelr under dashbordet, frontsett liksom skjønner? me nhar kjøpt 4 toms nå så det passer fett det. takk for svar Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Går med 5" i sparkepanelene om du lager hullet selv, 6.5" med spacer, 4" om du bruker ferdigborra sparkepanel, 4" i dørene om klargjort, større om du modder/bygger selv, opp til 6x9" i dashbord av den typen med smalt hanskerom mener jeg. Du stillte et spørsmål som ikke kunne besvares konkret når du ikke fortalte HVOR du ville montere høyttalerne. Endret 6. desember 2006 av Leo_ Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er lov å bruke innsida av hue 7429919[/snapback] Går det ann i det hele tatt å bruke utsiden av huet også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå