Intern Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Hva tror du ellers den tredje PCI-E porten på nye nvidia680i kortene er til 7428534[/snapback] Nettopp derfor jeg spurte! Skal kjøpe meg 680i kortet fra Asus når det er lagervare, så tenkte jeg at jeg kunne slå til med et physX kort i 8x slotten. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg tror physX kommer mer og mer Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva tror du ellers den tredje PCI-E porten på nye nvidia680i kortene er til 7428534[/snapback] Nettopp derfor jeg spurte! Skal kjøpe meg 680i kortet fra Asus når det er lagervare, så tenkte jeg at jeg kunne slå til med et physX kort i 8x slotten. 7428550[/snapback] AnandTech - 680i Eller du kan kjøpe et billig kort i 8800 serien når de blir lansert senere i år, og bruke det til fysikk. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Går det da? Sikker på at ikke systemet/spiller finner kortet som et vanlig skjermkort og ikke et fysikk kort? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Går det da? Sikker på at ikke systemet/spiller finner kortet som et vanlig skjermkort og ikke et fysikk kort? 7428732[/snapback] Det fungerer nok på samme måte som med SLI. Du kan skru av og på SLI i driverene. Så da tipper jeg du også kan veksle mellom fysikkortmodus og skjermkortmodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå