JKJK Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei! Har akurat fått meg qtek 8310 som arbeidstelefon, og sliter med å få overført kontaktene mine fra SE K700i. Får overført en og en via bluetooth, men ikke alle på en gang. Har fått overført hele adresseboka over på pc'en, men outlook er så intelligent at den ikke støtter cvs import. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan løse dette? Annet enn å importere èn og èn? F.eks. noen som vet om converteringsprogram fra cvs til WAB eller PAB? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er da ikke noe problem å synkronisere en k700 med outlook, og 8310en er hvertfall ikke noe problem å synke med outlook. Du må installere programvaren som følger med k700en for å få synkronisert den med outlook. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei! . Har fått overført hele adresseboka over på pc'en, men outlook er så intelligent at den ikke støtter cvs import. 7427662[/snapback] Hvis du har adresseboka liggende på pc burde det gå greit å bruke dette http://www.smartmobil.no/Article595.phtml Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 eh.. jah. Problemet er at jeg ikke har kabel til SE k700i, eller noen blåtanndongle på pc'en. Så det eneste jeg har på pc'en er hele adresseboka i CSV format overført fra SE k700i til pc med IR. Problemet er at outlook får ikke åpnet CSV format, slik at jeg får ikke importert disse kontaktene så jeg får synket dem med 8310'en. Get it? Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 eh.. jah. Problemet er at jeg ikke har kabel til SE k700i, eller noen blåtanndongle på pc'en. Så det eneste jeg har på pc'en er hele adresseboka i CSV format overført fra SE k700i til pc med IR. Problemet er at outlook får ikke åpnet CSV format, slik at jeg får ikke importert disse kontaktene så jeg får synket dem med 8310'en. Get it? 7427885[/snapback] Ok, ja da har du kanskje et annet problem. Hvis du ikke har så mange kontakter, så kan du jo legge de på SIM kortet og importere de på qtek. Kanskje tungvint... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) har for mange kontakter til det ja ....sorry.. vcf, ikke vcs Endret 5. desember 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå