Gå til innhold

Hvordan blir reglene på fyrverkeri iår?

ekwathne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Salg av fyrverkeri rundt hele nyttårsaften her. Skal ha fest, så drikke meg bort og så skyte på hverandre.

7430463[/snapback]

Jeg hater deg.

7433450[/snapback]

Kekek. Skal bli noe så inni helvetes artig å gjøre det igjen! Husker sist gang, rakketer overalt, fikk helt panikk + adrealin. =D

Lenke til kommentar
Salg av fyrverkeri rundt hele nyttårsaften her. Skal ha fest, så drikke meg bort og så skyte på hverandre.

7430463[/snapback]

Jeg hater deg.

7433450[/snapback]

Kekek. Skal bli noe så inni helvetes artig å gjøre det igjen! Husker sist gang, rakketer overalt, fikk helt panikk + adrealin. =D

7433803[/snapback]

Gleder meg til du whiner i SO om at du mangler en fot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

7430463[/snapback]

7433803[/snapback]

Ah, den fantastike kombinasjonen av alkohol og sprengstoff :love:

I Bergen er det bare salg 2 dager før, og faen så greit det er så man slipper rakettskytende idioter resten av romjulen i hvertfall. Håper bare det er nr før et endelig forbud. Tviler på at de på legevakten vil savne rakettene så mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det er ingenting som står i veien for at man kan ha organisert oppskytning av fyrverkeri da. Er jo folk som faktisk kan fyrverkeri, og dersom vi overlater ansvaret til dem, slipper vi de fulle idiotene som skyter på hverandre.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg, som på gitt tidspunkt var helt edru greide selvfølgelig å fye av en rakket på oss. Var en liten type rakett, men endog farlig. Han holdt et lite rør, med rakket greien i i hånden i god tro om at det var en slik som var lget for å holde. Der trodde han i midlertid feil. Det hadde han skjønt ved å lese på pakningen, men skitt au.

Han fyrer på lunten og etter kort tid blir vist dette røret litt for varmt å holde i. Smart som han er kaster han driten vekk fra oss, greit nok tenker du kanskje da. Problemet er at nå er røret stilt i posisjon oss. Auda. PLutselig fyker denne likke "Raketten" rett mot oss og lander nærmest mellom beina på en kamerat av meg. Og etter et sekund sprenger den. Smellet er sinnsykelig høyt, ingen av oss hlrer ordentlig på noen få minutter og den dumdristige kameraten min fikk lært seg en lekse. Jeg er bare glad ingen fikk dirten i trynet jeg.

Forøvrig mener jeg at det skulle vært lovet ut skuddpremie på disse idiotene som leker med fyrverkeri, full eller ikke. Det er farlig, kan føre til død, fører ofte til store skader (som lemmer som blir sprengt vekk) og setter også fyr på hus. :realmad:

Lenke til kommentar

En kamerat av meg hadde sprengstoff istedet for raketter. Å ie rimelig beruset tilstand skulle han kaste den mens vi sto under et tak. Problemet var at han kastet den i taket. Å det eksploderte omtrent 3 meter ifra oss. Ingen av oss høret mer den kvelden. Å jeg ødela den fineste genseren jeg har hatt, ved å søle rødvin på meg selv i det jeg føk i bakken i full sjokk. Jævlig opplevelse.

Lenke til kommentar

hmm. jeg jobber på kjøpesenter. Der har vi solgt raketter helt ifra 25 desember og helt ut nyttårsaften =) så det kommer vel helt an på hvor du bor =P vet ikke.

Men nye regler sier at ingen butikker på kjøpesenter kan drive med salg av nyttårsrakketter. ille for min del, for jeg fikk mye til innkjøpspris =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...