ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvordan blir reglene på fyrverkeri iår? Blir det slik som ifjord at man kun kunne handle en dag før. Eller kan man handle en uke før slik som i gamle dager? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ååh, nyttårsaften Gleder meg! Hvordan reglene blir, vet jeg ikke. Men jeg kan ikke huske at man bare kunne handle dagen før i fjor. Jeg tror jeg handlet et par dager før hvertfall. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det ikke vanlig att salget er hele romjula da? pleier å være det rundt her. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Må vel gå an å bygge sine egene raketter vel? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 er det ikke vanlig att salget er hele romjula da? pleier å være det rundt her. 7427830[/snapback] Hmm. Når dere sier det så er det kansje bare rogaland som hadde det slikt. Men noen som vet om det skal være slikt iår i rogaland? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er ganske sikker på at det kun blir dagen før og nyttårsaften Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Salg av fyrverkeri rundt hele nyttårsaften her. Skal ha fest, så drikke meg bort og så skyte på hverandre. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I fjord kjøpte eg fyrverkeri nokon dagar før.. Har enda nokon igjen i fra i fjord, da eg var meint til å skyta dei opp på bursdagen min, men NF sa nei... Jaja, fleire i år da! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm, her har det alltid vært salg av fyrverkeri gjennom hele romjula, også i fjor, men vet at noen kommuner kun tillater salg en eller to dager før nyttårsaften for å begrense oppskytning i romjula. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det ikke vanlig att salget er hele romjula da? pleier å være det rundt her. 7427830[/snapback] Hmm. Når dere sier det så er det kansje bare rogaland som hadde det slikt. Men noen som vet om det skal være slikt iår i rogaland? 7429970[/snapback] Det var i hvert fall slik også i Hordaland. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Såvidt jeg husker så er det kun lov å selge fyrverkeri i Norge 27.12-31.12. Det med at det kun var lov å kjøpe fyrverkeri en dag før i fjor tror jeg var noe lokale greier. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Salg av fyrverkeri rundt hele nyttårsaften her. Skal ha fest, så drikke meg bort og så skyte på hverandre. 7430463[/snapback] Og miste div. kroppsdeler? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Salg av fyrverkeri rundt hele nyttårsaften her. Skal ha fest, så drikke meg bort og så skyte på hverandre. 7430463[/snapback] Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Var det ikke noe pes om regler om at det skulle være forbudt med raketter i år da? Pga. skadene. Bare batterier / bomber og slikt som skulle være lov. Husker ikke helt det der, men syns jeg leste masse pes om det i vinter / sommer. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 håper bare stoltenberg skjønner tabben han klarte og gjøre ifjor, da klarte han av alle mennesker og sette sørgestunden for tsunamiofrene 2 minutter over midnatt på NYTTÅRSAFTEN! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg hater deg. 7433450[/snapback] Sterke ord. Jeg tror som flere her at det var lokale greier med salg bare nyttårsaften. Endret 5. desember 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
gimme Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Handle dagen før ? Sånn var det ihvertfall ikke her Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I Rogaland og div andre fylker ble iverksatt en prøve ordning. Der man solgte kun det siste døgnet. Jeg mistenker selv at dette er mot et skritt mot et endelig forbund. Desverre. Vår bygd var værst i Rogaland når det gjalt hæverk med fyrverkeri. Vi smeller hver helg enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå