ExTerminator Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hoy Kjøpte meg en Logitech Dinovo nettop, med bluetooth. Med denne kommer det noe som heter mediapad. Liksom en løs kalkulator-del til tastaturet. Genialt!! Den har også et display, som liksom var en av grunnene til jeg kjøpte dette settet. Programvaren fra Logitech skal sende beskjed til mediapad'en når det kommer inn ny mail eller IM (instant message) fra MSN, Yahoo og lignende IM program. Slik at man kan sløve i sofaen og se på displayet på mediapad om det er noe viktig som nettop skjedde på maskina. Funksjonen fungerer utmerket på Outlook. Men ikke på MSN Live :/ Er det noen som har vært borti dette, og vet en løsning på og få MSN Live til og fungere? Eller kansje hvordan man får andre programmer til og fungere med mediapad. Finnes det noen andre program enn Logitechs drivere som kan sende informasjon som IM, mail osv.. til bluetooth enheter, feks mediapad.. eller en mobiltelefon? Det er jo bare genialt hvis jeg får dette til og virke, har hatt uendelige turer bak til maskina for bare og se en junkmail eller en eller annen masonge som skriver på msn Lenke til kommentar
remmm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hm.. Du kan jo alltids kjøre msn igjennom outlock? Får vell melding når en ny mail kommer da i alle fall. Hvordan du får til instant message vet jeg ikke. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Går ikke å kjøre msn live gjennom outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå