Crossy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heisan! Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? En sender som jeg har på nøkkelklippet, som jeg kan trykke på for å skrue på neon-lys og lignende i bilen.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du trenger igrunn bare en sånn fjernkontrollsak som der du har en utgang på for eks 12v som du parallellkobler til så mange relêer som du vil. Vet desverre ikke hvor du kan få tak i slikt da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skaff deg en gammel alarm eller noe. En kompis gjorde det, og brukte til neonlys. Lenke til kommentar
icer Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 For eksempel... Da selvsagt at alarmen har egen fjernkontroll til alarmen da og ikke må kobles til sentrallås funksjonen Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nordic Autotech hadde AKKURAT hva du trenger i julekalenderen sin for noen dager siden. Kan hende at du får de til en grei pris ennå. Autolöc heter det tror jeg. Vist ikke jeg tar feil. Er egentlig "shaved doors". Altså åpne døren, låse døren, etc.. Men kan få fjernkontroll med opptil 16 utganger tror jeg.. løp å kjøp http://www.nordicautotech.com/ Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kjøper du Pyle bilalarm har du tre strømutganger som kan fjernstyres hver for seg (i tillegg til sentrallåsstyring), og du kan velge om disse utgangene skal gi strøm bare når du holder inn knappen, eller koble inn når du trykker på knappen første gang og så koble ut når du trykker andre gang, eller slå seg på når du trykker på knappen og automatisk av etter 30 sekunder. Har en slik selv og bruker den til å fjernstyre ett russehorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå