Thundercat Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå har jeg snart ferie, noe som skal bli litt godt. Og da får jeg endelig litt tid til å lese litt igjen. Men jeg aner ikke hva jeg skal lese!? Så derfor lurer jeg på om det er noen som kan anbefale meg ei god bok. Helst ikke noe sånn alt for "tungt". Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lest Harry Potter boekene? Hva med et lesemaraton paa disse bokene? Skal selv starte aa lese bok 1 til 6. Hva med Ringenes Herre? Hvis du allerede har lest denne, kan du jo lese den paa engelsk. Ellers saa skader det ikke aa lese den paa nytt. Da Vinci-Code? Angels and Demons? Noen andre boker av Dan Brown? Hva med Tidsjulet (eller Wheel of Time som den heter paa engelsk)? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) *Dobbelpost* Fjortentegn Endret 6. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Thure Erik Lund - Compromateria Da har du i hvert fall noe som tar heile jula Lenke til kommentar
starks Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har du lyst på en god julekrim så anbefaler jeg Stieg Larssons "Menn som hater kvinner".. Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Takk for svar. Vi får se hva jeg finner på Har lest Harry Potter bøkene ja, gleder meg til den siste nå! Og har ingen interesse av Ringenes Herre bøkene. Men får se på det andre dere har foreslått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Freakonomics er en utrolig kul og lettlest bok om masse merkelige sammenhenger i verden, skrevet på en veldig lettfattelig måte, absolutt et bra valg om du ikke på død og liv skal lese fiction Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 The Black Jewels trilogien av Anne Bishop, jeg leser veldig mye, og dette er uten tvil favoritten min hitil. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 1984, george orwell life of pi, yann martel bikubesong, frode grytten the game, neill straus (bra bøker jeg har lest i det siste) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tja, hva med noe av Hunter S. Thompson? Leser/nyter selv Kingdom of Fear for øyeblikket, og kan anbefale både denne og resten av hans verker på det varmeste. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Den mørke materien av Phillip Pullman vil jeg anbefale. Uansett om du kanskje er litt i elste laget for den. Den gav et godt intrykk på med når jeg leste den endel år tilbake. Ellers vil jeg anbefale "American Gods" av Neil Gaiman på det sterkeste. Endret 11. desember 2006 av Reite Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hogfather av Terry Pratchet :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå