chris_83 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei, I morgen(Tirsdag) kommer min nye MacBook Pro på døra.. gleder meg... Det jeg lurer på er hvis jeg kjører Win XP/Vista og Mac OS X dual i bootcamp... Vil jeg da har tilgang til "my documents"(Windows) fra Mac OS X og omvendt? Eller må jeg belage meg på å ha alle dokumenter dobelt? Er Bootcamp det beste, eller er de uoffiselle bedre? Burde jeg innstallere Windows XP eller Vista sammen med OS X? På forhånd takk, Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Kommer helt annpå hva du trenger windows til! Trenger du bare noen få programmer annbefaler jeg Crossover eller så kan du bruke Paralells. Paralells installerer windows på en virtuell partisjon, så hvis noe går galt er det bare å slette den, så skjer det ikke noe med disken. Du kjører og windows i ett vindu, så du slipper å starte maskien på nytt for å komme inn i OSX/Windoze. Crossover gjør at du kan kjøre alle windows programmer i MACOSX uten å ha windows! I bootcamp klarer du å finne windows filer i OSX, men du finner ikke OSX filer i Windoze. Du får kose deg med macbook proen! Du kommer til å elske deg! Endret 5. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå