Gå til innhold

Nokia E61i - tynnere og med kamera?

Anbefalte innlegg

Damn.. Et bildesøk på google med søkeord "e61i" gir følgende resultat!

Veit ikke helt hva jeg skal føle! Ser ut til at den lamme joysticken forsvinner og at de får presset inn et par ekstra knapper + at den får et kamera. Hva fargen angår kunne jeg vært vesentlig mer fornøyd.. :hmm:

Og jeg som akkurat har finni meg i at E61 var telefonen for meg! Så må Nokia komme og "ødelegge" med en oppfølger! :tease: Jaja, så blir det ny runde med kjøp og salg av telefon igjen da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ærlig talt ikke 100% på denne uansett.. :hmm:

Fant denne også:

post-87381-1165330100_thumb.jpg

Denne syns det jo sinnsykt godt at er PS da

Syntes den E61i saken ser suspekt lik E61 ut. Den største forandringen er knappeoppsettet rundt navigeringstasten, og det er helt utbrent på bildet. Kan like gjerne være litt dårlig PS på en utbrent flekk på bildet av en E61. Og kameraet? :hmm: Det ser veldig jall ut ihvertfall..

Resten ser ut om en E61 med et svart jalla-deksel (på bildene fra siden er det store skader på dekselet og greier) og bakdekselet ser i det hele tatt litt så som så ut..

Lenke til kommentar

Alt dette er vist på forumet før i ulike tråder og artikler...

E61i er vel E61 med litt andre materialer og slikt, annet knappeopsett, kamera og HSDPA, og noe tynnere overalt.

Personlig håper jeg ikke på noe ny teknologi. Jeg håper de forbedrer det nåværende produktet på nevnte områder som størrelse og kvalitet, men i aller høyeste grad også på cpu og batteri.

Lenke til kommentar
Alt dette er vist på forumet før i ulike tråder og artikler...

7431136[/snapback]

Om du bare hadde hatt bittelitt peiling på hvor innst inn i h****** forbanna jeg er på den totalt dødfødte søkemotoren på dette forumet..!

Finner ikke en dritt! Søk på E61? DØDFØDT! 3-bokstavsregel som utelukker samtlige søk! ARGH!! :realmad::wallbash: Har nå begynt å google på formen "søkeord+diskusjon.no". Er eneste måten å finne noe som helst på her! Dette er den andre tråden på kort tid jeg starter om noe som har vært oppe før, og det er ikke fordi jeg LIKER å se nicket mitt under "emnestarter" for å si det sånn! :realmad: Fy f*** så frustrerende...

*går og knuser et eller annet i drittsinne*

---

Så, on topic igjen:

Det eneste jeg helst hadde sett forbedret på en evt E61i er skjermen. VGA oppløsning ønskes hjertelig velkommen! Kamera og greier er ikke så viktig for meg, og batteritiden på E61 er av det bedre jeg har vært borti. Klart, HSDPA kommer jo også godt med, men støtte for HSDPA og full utnyttelse av HSDPA er to vidt forskjellige ting. Tror vi skal se langt etter 3,6 mbps DL..

EDIT:

Tråden kan forøvrig stenges, så skal jeg google meg fram til en annen.. Lite poeng i å ha flere like.. Mye tyder på at jeg har opprettet min siste tråd i "Rykter og nykomlinger" kategorien! :p *gå og knuse mer*

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...