Gå til innhold

Kan man hente inn uten titler i Premiere?

Anbefalte innlegg

OK, jeg er fersk på dette området. Veldig fersk. Fram til nå har jeg kjørt et HI8-kamera og brukt en Hauppauge PVR USB-II til å få det inn på pc-en, men nå syns jeg et brukbart kamera er rimelig nok (jeg vaklet veldig, men et Panasonic 280 er på vei i posten), derfor har jeg tatt spranget. Men med lånt kamera hentet jeg inn video fra to kassetter. Da jeg kjørte dette inn i Nero Vision Express (ja da, jeg er nybegynner!) ble dette to titler, som så ble delt opp i scener. Går det an å "spleise" videoene i Adobe, så jeg får flere bånd til å bli én tittel og så flere kapitler? I så fall bør jeg vel vurdere å bruke enda litt mer penger...

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyrst er det ein fordel å vite nøyaktig kva program du har: Premiere 6.x (usannsynleg, eg veit, men eg tek det med likevel), Premiere Pro 1.x, PPro 2.0, eller Premiere Elements?

Eg er litt usikker på kva du vil, for å vere heilt ærleg. Vil du brenne innhaldet på to eller fleire DV-kassettar på ein og same DVD, der kvar kassett er er ein eigen film på DVDen med eigne underkapittel? (Var det forståeleg?) Om so er tilfelle, er svaret litt forskjellig alt etter kva program du har, men jamnt over negativt:

(Viss det du var ute etter ikkje hadde noko med DVD å gjere i det heile, berre hopp over resten av innlegget, og forklar nærare kva du meinte.)

Premiere 6.x:

Gløym det. Desse kan ikkje brenne til DVD i det heile.

Premiere Elements:

Det går nok dessverre ikkje. Ein kan berre ha ei tidslinje, og lage ein DVD ut frå denne, med underkapittel. Det næraste ein kan kome er å leggje opptaka frå dei to kassettane etterkvarandre på same tidslinje, og kanskje berre ha to kapittel; eit ved byrjinga av kvar kassett.

Premiere Pro 1.x:

Går ikkje her heller. PPro 1.x kan berre brenne DVDar med kun ein video, utan menyar.

PPro 2.0: