Gå til innhold

Kan man hente inn uten titler i Premiere?

Anbefalte innlegg

OK, jeg er fersk på dette området. Veldig fersk. Fram til nå har jeg kjørt et HI8-kamera og brukt en Hauppauge PVR USB-II til å få det inn på pc-en, men nå syns jeg et brukbart kamera er rimelig nok (jeg vaklet veldig, men et Panasonic 280 er på vei i posten), derfor har jeg tatt spranget. Men med lånt kamera hentet jeg inn video fra to kassetter. Da jeg kjørte dette inn i Nero Vision Express (ja da, jeg er nybegynner!) ble dette to titler, som så ble delt opp i scener. Går det an å "spleise" videoene i Adobe, så jeg får flere bånd til å bli én tittel og så flere kapitler? I så fall bør jeg vel vurdere å bruke enda litt mer penger...

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyrst er det ein fordel å vite nøyaktig kva program du har: Premiere 6.x (usannsynleg, eg veit, men eg tek det med likevel), Premiere Pro 1.x, PPro 2.0, eller Premiere Elements?

Eg er litt usikker på kva du vil, for å vere heilt ærleg. Vil du brenne innhaldet på to eller fleire DV-kassettar på ein og same DVD, der kvar kassett er er ein eigen film på DVDen med eigne underkapittel? (Var det forståeleg?) Om so er tilfelle, er svaret litt forskjellig alt etter kva program du har, men jamnt over negativt:

(Viss det du var ute etter ikkje hadde noko med DVD å gjere i det heile, berre hopp over resten av innlegget, og forklar nærare kva du meinte.)

Premiere 6.x:

Gløym det. Desse kan ikkje brenne til DVD i det heile.

Premiere Elements:

Det går nok dessverre ikkje. Ein kan berre ha ei tidslinje, og lage ein DVD ut frå denne, med underkapittel. Det næraste ein kan kome er å leggje opptaka frå dei to kassettane etterkvarandre på same tidslinje, og kanskje berre ha to kapittel; eit ved byrjinga av kvar kassett.

Premiere Pro 1.x:

Går ikkje her heller. PPro 1.x kan berre brenne DVDar med kun ein video, utan menyar.

PPro 2.0:

Her er eg litt usikker, ettersom eg ikkje har brukt det noko særleg sjølv, so dette er med forbehold om feil: Eg trur ikkje det går. DVD-mogelegheitane her likner visst ganske mykje på Premiere Elements, so sjølv om ein kan ha fleire tidslinjer, so trur eg ikkje ein kan ha fleire tidslinjer på same DVD.

Det vart mange ord for lite nyttig info... Og er ikkje ein gong sikker på om det var dette du var ute etter. Jaja, det får vere. Andre alternativ er å bruke Nero Vision til å lage DVDen, ut frå råfiler du har redigert anten der eller i Premiere [set inn rett namn/tal her] eller å bruke eit meir avansert DVD-authoring¹-program, som Adobe Encore, der ein enkelt vil kunne gjere dette.

Encore er ganske dyrt -- 3700kr, so om det går an i Nero Vision er det eit godt alternativ. Det finst sjølvsagt ein del andre slike program, men eg har ikkje oversikt over prisar og eigenskapar.

¹) DVD-authoring er det å setje saman ein DVD med menyar, undermenyar, kapittel osb.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Takk for utførlig svar, men jeg tror vi snakket litt forbi hverandre. Jeg ønsker å brenne opptak fra forskjellige scener og kassetter til en DVD uten at det blir flere titler, bare kapitler. Titler vil si at man får kapitler fra 1-8 i første tittel, og så blir det igjen kapittel 1-8 i andre tittel, istedenfor at det blir jevnt 1-16. Så det blir vel på en måte som å skjøte sammen gammeldags Super8-film (ja, det har jeg faktisk gjort - så gammel er jeg!).

Lenke til kommentar

Du sa ikkje kva program du hadde...

Men beklager misforståinga, eg får skulde på at klokka var to om natta (for innlegget ditt var ikkje so uforståeleg eigentleg ...). Om eg forstår rett denne gongen, vil dette gå fint i Premiere Elements og Premiere Pro 2.0. Det er ikkje noko problem å blande opptak frå ulike kassettar på same tidslinje, og brenne dette på DVD som ein enkelt film (tittel?) med kapittel. Eg sa noko liknande dette i avsnittet om Premiere Elements i førre innlegg. Du kan leggje klippa i kva rekkjefølgje du vil, leggje til overgangar mellom klipp og tekst (om du vil), og kutte bort uønska materiale (om det er noko).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...