Blacburn Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Viss du skal ha r600 i nærmeste fremtid anbefaler jeg en annen CPU. Intel core 2 duo e6600. og du burde skifte til en større strømforsyning med minst 600w. Endret 4. februar 2007 av Blacburn Lenke til kommentar
rankine Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva er egentlig forskjellen på Gigabyte GA P965 S3 og DS3? Lenke til kommentar
marradi Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 ds3 har solid capacitors ens. Lenke til kommentar
marradi Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Takk for hjelpen. Kan like godt anmelde pcen så andre som er ute etter å bygge pc, kan finne hjelp i mitt. Denne pcen funker rett og slett meget godt ytelsesmessig. Kabinettet er pent, tastaturet er pent. Jeg spiller bf2, splinter cell og flere nye spille blant de høyeste oppløsningene og det får ypperlig. Den bråker litt, mest viftestøy eller harddisk, men så står den på bordet rett ved siden av meg. Det var enkelt å montere den, og alle deler gjør sitt for at jeg skal få maks opplevelse. Grafikkortet er kjempebra! Og prosessoren? Ikke la meg begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå