Cryovat Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det som primært blir forskjellen blir vel hvor tidlig en blir tatt opp i betaprogrammet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det som primært blir forskjellen blir vel hvor tidlig en blir tatt opp i betaprogrammet. 7435598[/snapback] Blir vel alle samtidig? Alle får en kode til å laste det ned via live, også er det teste-teste? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aner ikke. Men skulle jeg tippe, ville jeg tro at de vil ha en slags køordning hvor folk blir tatt opp i bolker for å minske nettverksbelastningen. Også godt mulig de vil operere med en liten gruppe testere innledningsvis i en periode for å ta de største bugene, og så åpne for større allmenn tilgjengelighet etter hvert som de begynner å nærme seg release-nivå. Litt som mange MMORPGer opererer. Men dette er bare ren spekulering fra min side. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men skulle jeg tippe, ville jeg tro at de vil ha en slags køordning hvor folk blir tatt opp i bolker for å minske nettverksbelastningen.Men dette er bare ren spekulering fra min side. 7435632[/snapback] De skulle jo nettop slippe denne betaen primært for å stress-teste nettverkskapasiteten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå